پیام مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان به مناسبت هفته بزرگداشت پیوند اولیاء و مربیان

کرمان ( پانا ) - به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، مدیر کل آموزش وپرورش استان کرمان به مناسبت هفته بزرگداشت پیوند اولیاء و مربیان پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۹۶۱۸۲۱
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان به مناسبت  هفته بزرگداشت پیوند اولیاء و مربیان

متن پیام به شرح زیر می باشد:

باسمه تعالی

اگر بتوانیم خانه و مدرسه را از نظر تعلیم و تربیت به یکدیگر متصل کنیم ، پیوندی مبارک انجام داده ایم. مقام معظم رهبری (مدظله العالی )

خانواد،نخستین نهاد اجتماعی و منبع اصلی انتقال رفتارها، عادتها و میراث فرهنگی به فرزندان است و آموزش و پرورش مولد سرمایه های ارزشمند انسانی و تحقق بخش آرمان های متعالی و تمدن اسلامی - ایرانی و بستر ساز توسعه همه جانبه کشور می باشد و درراستای پرورش نسلی متعهد، تعالی جو ، خلاق، پژوهشگر، سرزنده و بانشاط اهتمام ویژه دارد .

براین باوریم اهداف عالیه نظام آموزشی تنها با مشارکت فعالانه ، همراهی همدلانه و همفکری خردمندانه خانه و مدرسه و همسوسازی اهداف و روش های تربیتی این دو نهاد مهم میسر است .

لذا انتظار می رود اولیای محترم ، مدارس را خانه دوم فرزندان خویش دانسته و چون همیشه مسئولین دلسوز مدارس را در ایجاد رشد متوازن ساحت های تربیتی و پرورشی ، بهسازی شرایط آموزشی، پرورشی و ورزشی و ایجاد محیط شاداب و بانشاط همراهی نمایند.

اینجانب ضمن گرامی داشت هفته پیوند اولیا و مربیان سال 98 با شعار " مشارکت در مدرسه حق والدین است " از همکاری ، همت و تلاش های در خور تحسین انجمن های اولیا و مربیان سراسر دیار کریمان در اجرایی نمودن طرح ها و برنامه های مرتبط صمیمانه قدردانی نموده و امیدوارم در سال تحصیلی 99-98 در سایه این پیوند مبارک زمینه ی عملیاتی نمودن راهبرد اصلی این اداره کل " تکریم معلم ، مدیریت منابع ، مدرسه پویا" وایجاد بستر مناسب رشد و بالندگی فرزندان مستعد و علاقه مند استان و در نهایت افزایش اثربخشی و کارآیی نظام آموزشی بیش از پیش فراهم شود.

از خالق زیبایی ها سلامتی و سعادت و توفیق روزافزون تمامی خدمتگزاران صدیق نظام مقدس تعلیم و تربیت را خواستارم.

احمد اسکندری نسب

مدیرکل و رئیس شورای انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان کرمان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار