معاون پشتیبانی سیستان و بلوچستان: فعالیت بوفه‌های بدون مجوز غیر‌قانونی است

ارجمندی: متصدیان پایگاه های تغذیه سالم باید کارت سلامت داشته باشند

زاهدان ( پانا) - معاون توسعه، مدیریت وپشتیبانی آموزش وپرورش سیستان وبلوچستان اعلام کرد: فعالیت بوفه‌های بدون مجوز در مدارس غیر‌قانونی است.

کد مطلب: ۹۶۱۸۰۳
لینک کوتاه کپی شد
معاون پشتیبانی سیستان و بلوچستان: فعالیت بوفه‌های بدون مجوز غیر‌قانونی است

عباسعلی ارجمندی صبح امروز در کارگروه پایگاه تغذیه‌سالم که در دفتر معاون پشتیبانی اداره‌کل برگزار شد، اظهار کرد: مطابق بخشنامه شماره 127017 به تاریخ 31\6\97 کل کشور نظارت به امور اجرایی به سازمان دانش‌آموزی واگذار شده است و همچنین نظارت تخصصی بر کیفیت مواد‌غذایی و بهداشتی بوفه‌ها، توسط دفتر سلامت و‌تندرستی معاونت تربیت‌بدنی و سلامت صورت می‌پذیرد.

او ادامه داد: خوشبختانه جهت تسهیل در راه‌اندازی پایگاه تغذیه‌سالم، مدارس می‌توانند با مراجعه به سامانه www.boofe.irsto.ir و با وارد نمودن کد آموزشگاه و‌تکمیل فرم درخواست و در صورت اخذ تاییدیه سازمان دانش‌آموزی به راحتی مجوز بوفه‌های مدارس را دریافت کنند.

معاون توسعه، مدیریت و‌پشتیبانی استان تصریح کرد: بوفه‌های مدارس توسط مدیران محترم آموزشگاه‌ها اداره می‌شوند که می‌توانند آن را برون‌سپاری نیز کنند.

او با اشاره به اینکه اقلام خوراکی مجاز توسط اداره سلامت و‌تندرستی مشخص شده‌اند، افزود: متصدیان پایگاه های تغذیه‌سالم باید کارت سلامت داشته باشند.

ارجمندی ابراز داشت: باتوجه به اینکه نظارت بر امور اجرا بوفه‌های مدارس در سطح کشور به سازمان دانش‌آموزی واگذار شده است باید مدیران مدارس نسبت به اخذ مجوز اقدام کنند و فعالیت بوفه‌های بدون مجوز در مدارس غیرقانونی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار