بدون حضور اولیا ،هیچ کاری در مدرسه به ثمر نخواهد نشست

میبد (پانا) - معاون پرورشی آموزش وپرورش میبد با بیان اینکه بدون حضور اولیا ،هیچ کاری در مدرسه به ثمر نخواهد نشست افزود: اگر مدرسه ایی در آموزش و تربیت موفق است به خاطر انجمن و اولیای قوی است .

کد مطلب: ۹۶۱۸۰۱
لینک کوتاه کپی شد
بدون حضور اولیا ،هیچ کاری در مدرسه به ثمر نخواهد نشست

آیین نمادین هفته پیوند اولیا و مربیان با حضور فرماندار ، مدیر و معاونین آموزش و پرورش و جمعی از مسئولین شهرستان در آموزشگاه پروین اعتصامی میبد برگزار شد.

دراین مراسم معاون پرورشی آموزش وپرورش میبد گفت: معلمان برای اینکه شریک های آموزشی و پرورشی خود را انتخاب کنند دراین هفته اولیا را به مدارس دعوت می کنند و آنها را درجریان مشکلات مدارس و دانش آموزان قرار می دهند.

جعفرشفاعی افزود:اولیا دانش آموزان هم درطول سال با ارتباط و تعامل تنگاتنگی که با مدرسه دارند تمام مشکلات مدرسه را رصد و درحد امکان درصدد تامین نیازهای آن هستند.
شفاعی گفت:ما دربیش از 140 مدرسه ایی که درشهرستان میبد داریم مدارس موفق ما آنهایی هستند که انجمن و اولیای پا به کار و فعالی دارند چرا که اولیا پشتوانه های قوی برای مدیران هستند و دراکثر مدارس اولیا پشتوانه بسیار موثری برای مدیران هستند و مدیران به دلگرمی که به اولیا دارند با روحیه قوی کارمی کنند.

همه ساله در هفته پیوند که از 24 تا 30 مهرماه به مدت یک هفته در تمامی مدارس کشور برگزار می گردد، انجمن های اولیا و مربیان تشکیل می شود.انجمن اولیا و مربیان تجلّی پیوندی است که برای مشارکت در امر تربیت فرزندان، بین اولیا و مربیان انجام می گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار