«شکوفه‌های کتاب» پویشی برای ترویج کتابخوانی دانش‌آموزی در شیراز

شیراز (پانا) - پویش «شکوفه‌های کتاب» در راستای ترویج کتابخوانی دانش‌آموزی در شیراز آغاز به کارکرد.

کد مطلب: ۹۶۱۷۹۷
لینک کوتاه کپی شد
«شکوفه‌های کتاب» پویشی برای ترویج کتابخوانی دانش‌آموزی در شیراز

به گزارش اداره ارتباطات، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز، برنامه «شکوفه‌های کتاب» با هدف ترویج کتابخوانی دانش آموزی، از یکی از دبستان‌های شیراز، آغاز شد.

این پویش به منظور ترویج کتابخوانی بین دانش‌آموزان آغاز شده و معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز گفت: دبیرخانه دائمی ترویج کتابخوانی و شبکه کودکان دوستدار کتاب شیراز در ادامه سلسله برنامه های خود، این آیین را به منظور آغاز فعالیت های ترویجی در مدارس محلات و مناطق کمتر برخوردار شیراز در این دبستان برگزار کرده است.

جمشید رضایی افزود: در برنامه «شکوفه های کتاب» که 400 دانش آموز مقطع ابتدایی دبستان عباس پور حضور داشتند علاوه بر اجرای نمایش شهروندی با موضوع کتاب و اهدای کتاب به دانش آموزان، یک کتابخانه کودک با 500 جلد کتاب در این دبستان راه اندازی شد.

رضایی بیان کرد: «پیشتازان کتاب»، «جشن تکلیف کتابخوانی»، «جشنواره باغ کاغذی» و بیش از 10 عنوان رویداد فرهنگی و هنری از جمله برنامه هایی است که در دبیرخانه دائمی ترویج کتابخوانی شیراز طراحی شده و به انجام خواهد رسید.

امسال در راستای برنامه‌ریزی جدی برای ترویج کتابخوانی در سطح دانش آموزی با همکاری نواحی آموزش و پرورش شیراز، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز و همراهی نهادهای مردمی انجام شده است که تا پایان آذر ماه برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار