در پاسخ به پانا

استراماچونی: حتی اگر تیمم آماده هم نباشد با دو مهاجم بازی می‌کنیم

تهران (پانا) – سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از دیدار با فجر سپاسی در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی حاضر شد.

کد مطلب: ۹۶۱۷۱۹
لینک کوتاه کپی شد
استراماچونی: حتی اگر تیمم آماده هم نباشد با دو مهاجم بازی می‌کنیم

استقلال تهران که در فصل جدید نتوانسته رضایت هوادارانش را جلب کند، باید فردا در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف تیم دسته اولی فجر سپاسی شیراز برود.

آندره‌آ استراماچونی سرمربی ایتالیایی استقلال با حضور در نشست خبری درباره دیدار با فجر سپاسی گفت:

از نبودن ملی‌پوشان ناراحتم

فردا بازی مهمی پیش روی ما خواهد بود و با توجه به اهمیت دیدارهای جام حذفی، با بهترین ترکیب خود وارد زمین می‌شویم. از اینکه بازیکنان ملی‌پوش را در اختیار نداریم، ناراحت هستم اما هر کسی بازی کند صد درصد تلاش خود را خواهد کرد.

دریافت بعضی گل‌ها اجتناب‌ناپذیر است

از کلین شیت نکردن‌ تیمم خوشحال نیستم ولی گاهی گل‌هایی دریافت می‌کنیم که اجتناب ناپذیر است ولی تلاش می‌کنیم که کلین شیت داشته باشیم.

باید بازیکنی به استقلال بیاید که در سطح استقلال باشد

برای شیوه‌ای که می‌خواهیم بازی کنیم،کمبود بازیکن داریم. اما واقعیت این است که وقتی پنجره نقل و انتقالات بسته شد، خیلی سخت است بازیکنی با سطح بالا جذب کنیم. من باشگاه را در این رابطه در جریان گذاشتم و به من قول دادند که بازیکنی را جذب کنیم تا در خط حمله به ما کمک کند ولی به نظر من اگر قرار است بازیکنی را جذب کنیم، باید حتما در سطح استقلال باشد. ترجیح می‌دهم اگر قرار است بازیکنی بگیریم که در سطح استقلال نباشد، تا پنجره بعدی نقل و انتقالات صبر کنیم.

همچنان با دو مهاجم بازی می‌کنیم

حتی اگر تیمم هنوز آماده نباشد باز هم با دو مهاجم بازی می‌کنم، به نظر من، روشی که ما داریم خیلی مهم‌تر از این است که فکر کنیم یک یا دو بازیکن را برای آن پروژه نداریم. این خیلی موقعیت خوبی برای بازیکنان من است که در این زمان مهارت‌هایشان را نشان دهند.

امیدوارم دیاباته به بازی سایپا برسد

مشکل شیخ دیاباته یک بدشانسی عجیب در ابتدای فصل است. او در بازی دوستانه با ماشین‌سازی مصدوم شد و متاسفانه وقتی دوباره آماده شده بود، در بازی با نفت مسجد سلیمان باز هم مصدوم شد. همانطور که با دکتر نوروزی مشورت کردم، این نوع مصدومیت‌ها زمان دقیقی برای درمانش وجود ندارد. او دیروز به تمرین اضافه شد و من امیدوارم که در بازی با سایپا او را حداقل روی نیمکت داشته باشیم. البته این یک قول نیست و بیشتر یک امیدواری است.

مشکل پنالتی‌های استقلال حل می‌شود

در تمرینات روی ضربات پنالتی کار کردیم و بدون اینکه بخواهم اسمی ببرم، بازیکنان مشکلی نداشتند. اما در بازی‌ها این مسئله به وجود می‌آید که به نظرم مربوط به مسائل روانی است. به نظرم خراب کردن پنالتی توسط بازیکنان استقلال از فصل گذشته شروع شده و هنوز ادامه دارد اما فکر می‌کنم این مشکل هم حل شود.

هر چیزی در کارم تداخل ایجاد کند را کنار می‌گذارم

وقتی به ایران آمدم خیلی چیزها با مسائلی که من با آن عادت داشتم فرق می‌کرد ولی با فتحی توافق کردم که تنها تمرکزم روی تمرینات، مسابقات و بازیکنان باشد و البته کسی نباید در کار من دخالت کند و تأکید کردم مسائل خارج از تیم بر گردن مدیرعامل و هیأت مدیره باشگاه است. هر کسی برای استقلال کار می‌کند باید صلاح این تیم را ترجیح دهد و درخواست شخصی نباید داشته باشد. من در اینجا فقط برای استقلال کار می‌کنم و هر چیزی که در کارم تداخل ایجاد کند را کنار زده و با آن مقابله می‌کنم.




ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار