مدیر شهرداری منطقه ٤ همدان تأکید کرد:

حمایت مالی و معنوی از کارکنان مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان

همدان (پانا) - در دیدار مدیر منطقه ٤ شهرداری از مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان، ایجاد تعامل دوسویه و بهره گیری از ظرفیت های دو طرف جهت رضایتمندی شهروندان مطرح شد.

کد مطلب: ۹۶۱۷۰۶
لینک کوتاه کپی شد
حمایت مالی و معنوی از کارکنان مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان

‍محمدعلی گلشن سرپرست مدیرت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان در این دیدار ضمن خوش آمدگویی به مدیر و کارکنان شهرداری منطقه ٤، با توجه به لزوم مستندسازی، پیگیری و به روز کردن ساختار اداری و رضایتمندی شهروندان خواستار استفاده از ساختار سامانه جامع مدیریت شهری ۱۳۷ در ارسال گزارش های تخلف شهری بالاخص ساخت سازهای غیرقانونی و سدمعبر توسط مسئولین نواحی و معاونت خدمات شهری منطقه شد.

او در ادامه با اشاره به کاهش اقدامات قهری و تنش زا در برخورد با عوامل ایجاد سدمعبر، خواهان اقدام فوری و استفاده بیشتر از ظرفیت کمیته بدوی بند ۲۰ ماده ۵۵ مناطق جهت تشکیل پرونده کسبه متخلف و طرح در کمیسیون مذکور به منظور اخذ رأی پلمب و برخورد قانونی با آن ها شد.

مجید یوسفی نوید مدیر شهرداری منطقه ٤ نیز در این دیدار ضمن تبریک انتصاب گلشن به این سمت و با اشاره به کار سخت و طاقت فرسای کارکنان مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری در برخورد با متخلفین و اجرای طرح انضباط شهری، بر حمایت مالی و معنوی از کارکنان مذکور تأکید و خواستار تعامل بیشتر در اجرای هرچه بهتر قوانین و مقررات شهری شد.

در پایان جلسه، یوسفی نوید با اهدا لوح تقدیر و هدیه به تعدادی از کارکنان مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری که در انجام پروژه های این منطقه همکاری نزدیک داشته اند، تقدیر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار