نزدیک سازى جریان تربیتی به جریان زندگى وظیفه متولیان تعلیم و تربیت است

ارومیه (پانا) - معاون پرورشى و فرهنگى آموزش و پرورش آذربایجان غربى گفت: متولیان تعلیم و تربیت وظیفه نزدیک سازى جریان تربیتی به جریان زندگى را در طول سال هاى تحصیلى بر عهده دارند.

کد مطلب: ۹۶۱۶۹۶
لینک کوتاه کپی شد
نزدیک سازى جریان تربیتی به جریان زندگى وظیفه متولیان تعلیم و تربیت است

«قدرت اله قاسمى» در اجلاس روساى آموزش و پرورش آذربایجان غربى به رسالت هاى مجموعه تعلیم و تربیت اشاره کرد و گفت: ایفاى نقش در زندگى امروز و فرداى جوانان و تبدیل مدارس صرفاً علمى به مدارس زندگى در کنار نزدیک سازى جریان تربیتى به جریان زندگى مهمترین رسالت آموزش و پرورش در طی ایام تحصیلی دانش اموزان است.

وی درخصوص برنامه هاى معاونت پرورشی و فرهنگى آموزش و پرورش استان برای تحقق این اهداف نیز گفت: در سال تحصیلی جارى تجهیز و بهره مندی بهینه از کتابخانه های مدارس،تشویق دانش اموزان برای برپایی نماز جماعت در مدارس در قالب اجلاسیه نماز، اعزام دانش اموزان به راهیان نور، بهره صحیح و اصولى از مراکز مشاوره توسط مناطق و برگزارى آیین پرسش مهر رییس جمهور از جمله مهمترین برنامه های معاونت پرورشی و فرهنگی به حساب می آیند.

قاسمی گفت: مدیران مناطق و شهرستان ها در پاسداری از فضاهای هر چند اندک پرورشی جدیت لازم را داشته باشند چراکه جریان تربیتی با برنامه ریزی های خاصی در این مراکز و کانون ها اتفاق می افتد.

به گفته وی استان آذربایجان غربى با برنامه ریزی هاى صورت گرفته در حفظ جزء ٣٠ قرآن کریم رتبه برتر کشوری را کسب نموده است.

قاسمى سرپرست معاونت تربیت بدنی و سلامت در رابطه با برنامه های این معاونت نیز گفت: برگزارى مطلوب برنامه هاى هفته تربیت بدنی را هدف گذاری کرده ایم که المپیادهاى درون مدرسه ای،تجهیز مدارس به لوازم ورزشی و تجهیز همکاران درس تربیت بدنی به لباس و لوازم مورد نیاز ورزشی از جمله اقدامات خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار