معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران:

ظرفیت ایجاد سی و دو هزار شغل درشهرک صنعتی قرچک وجود دارد

قرچک (پانا) - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با اشاره به ظرفیت اشتغال‌زایی در شهرک صنعتی قرچک گفت: مساحت شهرک صنعتی قرچک با هفتصد و هفتاد و هفت هکتار ظرفیت ایجاد سی و دو هزار شغل را دارد.

کد مطلب: ۹۶۱۶۸۳
لینک کوتاه کپی شد
ظرفیت ایجاد سی و دو هزار شغل درشهرک صنعتی قرچک وجود دارد

محمد امامی امین معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران درکارگروه رونق تولید و رفع موانع سرمایه‌گذاری با اشاره به بررسی مشکلات شهرک صنعتی شهرستان قرچک اظهار داشت: مساحت شهرک صنعتی قرچک با هفتصد و هفتاد و هفت هکتار ظرفیت ایجاد سی ودو هزار شغل را دارد.

او ادامه داد: دویست و چهارهکتار این شهرک صنعتی عملیاتی شده و هفتاد و یک واحد صنعتی در آن فعال هستند و پنجاه واحد صنعتی نیز در حال ساخت‌وساز می‌باشد که با این اوصاف پویاترین شهرک صنعتی کشور می‌باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران بیان کرد: در ابتدا بین شهرک‌های صنعتی و جهاد کشاورزی توافق شده بود که دویست و بیست هکتار این شهرک به گلخانه و صنایع تبدیلی اختصاص پیدا کند که به سبب عدم فراهم بودن زیرساخت‌ها درخواست انتقال آن داده شده است.

امامی امین افزود: با توجه به مستعد بودن کشت گلخانه در شهرستان پیشوا درخواست شده که دویست و بیست هکتار مورد توافق به جای شهرک صنعتی قرچک در شهرک صنعتی پیشوا ایجاد شود.

او خاطرنشان کرد: در پایان مقرر شد تغییر محل احداث گلخانه به شهرک صنعتی پیشوا براساس تعهد شهرک‌های صنعتی مبنی بر تأمین زیرساخت‌ها و ارائه بسته‌های تشویقی فراهم شود.

/خبرنگار:مریم قنبری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار