در گفت‌وگو با پانا

ابراهیم قاسم‌پور: شکست مقابل بحرین زنگ خطر را برای فوتبال ایران به صدا در آورد

عراق با شباهت‌های تاکتیکی‌اش گربه سیاه فوتبال ایران است

تهران (پانا) – سرمربی سابق تیم ملی فوتبال امید ایران معتقد است دیدار با بحرین و شکست مقابل این تیم زنگ خطر را برای فوتبال ایران به صدا در آورده است.

کد مطلب: ۹۶۱۶۸۲
لینک کوتاه کپی شد
ابراهیم قاسم‌پور: شکست مقابل بحرین زنگ خطر را برای فوتبال ایران به صدا در آورد

ابراهیم قاسم‌پور در گفت‌وگو با پانا درباره شکست تیم ملی فوتبال ایران در هفته چهارم انتخابی جام جهانی 2022 مقابل بحرین گفت: «تیم ملی نمایش بسیار ضعیفی داشت و در نیمه اول با ترس بازی می‌کرد. ما به هیچ عنوان خوب بازی نکردیم. مدافعان وسط تیم ملی کند بودند و با فاصله نسبت به هافبک‌ها بازی می‌کردند. »

وی ادامه داد: « همین فاصله‌ها باعث شد تا در نیمه دوم مهاجمان بحرینی گل بزنند، آنها موقعیت گل بیشتری داشتند و در نیمه اول کاملاً بر بازی سوار بودند. عملکرد مهاجمان در بازی با بحرین خیلی قابل نبود، طارمی و سردار تلاش نمی‌کردند تا در موقعیت قرار بگیرند و خیلی ضعیف بودند. در کل به نظرم شکست مقابل بحرین زنگ خطر را برای تیم ملی به صدا درآورده است که در آینده بازی‌ها سخت‌تر خواهد شد.»

سرمربی اسبق تیم ملی امید ایران در ادامه درباره بازی با عراق در هفته پنجم انتخابی جام جهانی گفت: «بازی با عراق یکی از مهم‌ترین بازی‌ها ماست و بازیکنان باید نقاط ضعف خود را اصلاح کنند تا در آن بازی با مشکل روبه‌رو نشوند. بازی با بحرین و عراق عیار تیم ملی و ویلموتس را می‌سنجد اما در بازی با بحرین که آنها نتوانستند خوب ظاهر شوند. امیدوارم در بازی با عراق بهتر باشند.»

قاسمپور ادامه داد: «نباید فراموش کنیم که عراق گربه سیاه فوتبال ایران است و از نظر تاکتیکی شباهت زیادی به فوتبال ایران دارد، آنها می خواهند هر طور که شده ایران را شکست دهند و ما باید دقت زیادی در برابر آنها داشته باشیم.»

ملی‌پوش تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 1978 همچنین به اعتراض ملی‌پوشان به داور اشاره کرد و گفت: «متأسفانه این رفتار در بازیکنان ما نهادینه شده و فرقی هم نمی‌کند که آنها در ایران بازی کنند یا لژیونر باشند. بازیکنان ما هنوز یاد نگرفتند که نباید به این صورت به داور اعتراض کنند. آنها در خارج از لیگ ایران بازی کردند و سخت‌گیری‌های زیادی دیدند که نباید بی‌پروا به داور اعتراض کنند اما باز هم می‌بینیم این اتفاقات رقم می‌خورد. بنابراین این موضوع نشان می‌دهد این رفتار در بازیکنان ما نهادینه شده است.»

کارشناس فوتبال ایران در پایان گفت: «بازیکنان ما توانایی زیاد دارند و باید از آن به خوبی استفاده کنند امیدوارم وضعیتی که در آن هستند را به خوبی درک کنند و تمام توان خود را برای ارائه یک بازی خوب و قدرتمند مقابل عراق به کار بگیرند البته نباید فراموش کرد که ویلموتس تازه به ایران آمده و درباره باخت به بحرین نمی‌توان زیاد به او سخت گرفت.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار