با محوریت اجرای طرح آموزش مهارت های زندگی:

جلسه مدیران و مشاوران مدارس استعدادهای درخشان استان برگزار شد

زنجان (پانا) - جلسه مدیران و مشاوران مدارس استعدادهای درخشان با موضوع طرح آموزش مهارت های زندگی، با حضور رحمتی رئیس اداره استعداد های درخشان اداره کل در محل سالن همایش شورای اسلامی شهرستان خدابنده برگزار شد.

کد مطلب: ۹۶۱۶۶۸
لینک کوتاه کپی شد
جلسه مدیران و مشاوران مدارس استعدادهای درخشان استان برگزار شد

جمال رحمتی رئیس اداره استعدادهای درخشان اداره کل در این جلسه، ضمن عرض تسلیت ایام گفت: اجرای طرح آموزش مهارت های زندگی در مدارس استعداد های درخشان هدایت گر نسل به سمتی است که امکان تصمیم گیری در موقعیت های مختلف را داشته باشد.

وی هدف از این طرح را تربیت نسل به عنوان شهروندی توانمند و مطلوب عنوان کرد و افزود: «با اجرای این طرح دانش آموزان قدرت مدیریت رفتاری و شخصیتی را کسب می کنند.»

در ادامه این جلسه موضوعات و مسائل جاری مدارس سمپاد مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و در مورد چرایی و چگونگی اجرای طرح آموزش مهارت‌های زندگی در مدارس متوسطه دوره اول و دوم تصمیم گیری به عمل آمد.

گفتنی است: «در پایان هر یک از همکاران به ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند و در جمعی صمیمی با یکدیگر تبادل نظر نمودند و همچنین مدیران و مشاوران مدارس از شهر سهرورد از توابع شهرستان خدابنده و خانه دانشمند مشهور ایرانی، شیخ شهاب الدین سهروردی بازدید به عمل آوردند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار