اعلام آمادگی آموزش و پرورش تهران برای برگزاری مراسم جاماندگان پیاده روی اربعین

تهران (پانا) - عبدالرسول کریمی، معاون پرورشی و فرهنگی از همکاری مدارس و مناطق در مسیر راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی خبر داد.

کد مطلب: ۹۶۱۶۶۱
لینک کوتاه کپی شد
اعلام آمادگی آموزش و پرورش تهران برای برگزاری مراسم جاماندگان پیاده روی اربعین

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، معاون پرورشی و فرهنگی از همکاری مدارس و مناطق در مسیر راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی خبر داد و گفت: پیاده روی باشکوه مردم مومن تهران همزمان با راهپیمایی میلیونی مسلمانان و شیعیان جهان در عتبات عالیات، برگزار خواهد شد تا آنانی که توفیق و امکان حضور در نجف شریف و کربلای معلی را نداشته اند بتوانند از نعمت اربعین حسینی برای خود ره توشه ای بردارند.

عبدالرسول کریمی با اعلام حضور فعال آموزش و پرورش در ستاد اربعین در تهران بیان کرد: همانطور که امام راحل (ره) فرمودند «ما هرچه داریم از محرم و صفر است» این ایام گرانقدر و منتعم از شور عاشورا و اربعین باعث شده است حتی کسانی که امکان حضور و راهپیمایی در سرزمین عشق کربلا را نداشته اند در تهران بزرگ به یاد هموطنان و مسلمانان سراسر جهان در راهپیمایی نمادین جاماندگان اربعین شرکت کنند.

نماینده آموزش و پرورش شهر تهران در ستاد اربعین افزود: این مراسم راهپیمایی از صبح زود در میدان امام حسین(ع) با برنامه قرائت زیارت اربعین، روضه خوانی و مداحی آغاز و پس از طی مسیر در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و همزمان با اقامه نمازظهر پایان خواهد یافت.

کریمی همچنین اظهار داشت: در طول مسیر راهپیمایی 77 موکب با همکاری دستگاه های مربوطه به ویژه شهرداری تهران راه اندازی می شود. مدارس مناطق 7-12-13-14-15-16 و 19 که در مسیر این راهپیمایی قرار گرفته اند برای استفاده از امکانات عمومی فعال بوده و برخی از این مدارس پس از عبور کاروان راهپیمایان همراه با هیات عزاداری دانش آموزی در این مراسم شرکت خواهد نمود.

معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران در ادامه به همکاری سازمان‌های زیباسازی، آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، اورژانس، پلیس راهور تهران بزرگ، تبلیغات اسلامی جنوب شرق تهران، مدیریت پسماند، شرکت بهره‌برداری مترو، واحد اتوبوسرانی شهر تهران، اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران، هیات رزمندگان اسلام استان تهران، سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی و شبکه ۵ سیما اشاره کرد و اظهار امیدواری کرد این مراسم با حضور میلیونی مردم تهران باشکوه و باعظمت برگزار شده و یادآور رشادت های سیدالشهدا(ع) و یاران باوفایش باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار