معاون سوادآموزی آموزش و پرورش اصفهان: همدلی،همکاری و مشارکت دستگاهها و ارگان‌ها جهت ریشه کن شدن بیسوادی لازم است

اصفهان (پانا) - شورای پشتیبانی سوادآموزی شهرستان اصفهان با حضور فرماندار شهرستان و معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان به میزبانی مدیریت آموزش و پرورش ناحیه 3 اصفهان تشکیل جلسه داد.

کد مطلب: ۹۶۱۶۴۰
لینک کوتاه کپی شد
معاون سوادآموزی آموزش و پرورش اصفهان: همدلی،همکاری و مشارکت دستگاهها و ارگان‌ها جهت ریشه کن شدن بیسوادی لازم است

شورای پشتیبانی سوادآموزی شهرستان اصفهان شامل نواحی ششگانه شهر اصفهان و مناطق کوهپایه ، بن رود، جلگه، جرقویه علیا و جرقویه سفلی با حضور فرماندار ، معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان ،مدیران و روسا و مسئولین سوادآموزی آموزش و پرورش شهرستان و سایر اعضای شورا برگزار شد.

این جلسه با هدف بررسی موضوعات مربوط به شورای سواد آموزی شهرستان اصفهان در محل سالن جلسات مدیریت آموزش و پرورش ناحیه 3 برگزار شد.

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان در این جلسه با بیان آمار و ارقام بی سوادی در کشور و استان گفت:خوشبختانه استان اصفهان در مبارزه با بیسوادی از استان های پیشگام بوده است و در 2 سال گذشته جزء استانهای برتر کشور انتخاب شده است و فعلا جزء 5 استان برتر کشور در حوزه سوادآموزی است.

بهمن امیدقائمی در ادامه با بیان آمار و ارقام سوادآموز جذب شده در شهرستان اصفهان گفت: در حال حاضر حدود 102 هزار نفر بیسواد در محدوده سنی 10 تا 49 سال در استان اصفهان داریم و بیش از 14000 نفر در این چند سال باسواد شده اند که امیدواریم به زودی شاهد ریشه کن شدن بیسوادی در استان باشیم.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش اصفهان در ادامه با بیان راهکارهایی در زمینه جذب سوادآموز گفت:جهت ریشه کن شدن بیسوادی در جامعه همدلی،همکاری و مشارکت سایر دستگاهها و ارگان ها لازم است و خوشبختانه در سالهای اخیر همکاری و هماهنگی دستگاهها و نهادها بسیار خوب بوده و دستگاههای برتر مورد تشویق وزارت قرار گرفته اند.

در این جلسه فرماندار شهرستان اصفهان ضمن بیان دیدگاهها و نظرات خود در زمینه جذب حداکثری بیسواد و برپایی جشن پایان بیسوادی استان در آینده ای نزدیک نظراتی ارائه نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار