معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش آموزش و پرورش رخ:

74 مدرسه جلگه رخ برای برگزاری انتخابات شورای دانش آموزی آماده می شوند

جلگه رخ (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش آموزش و پرورش رخ از آمادگی 74 مدرسه جلگه رخ برای برگزاری انتخابات شورای دانش آموزی خبر داد

کد مطلب: ۹۶۱۶۲۸
لینک کوتاه کپی شد
74 مدرسه جلگه رخ برای برگزاری انتخابات شورای دانش آموزی آماده می شوند

جلسه ستاد برنامه ریزی، پشتیبانی و نظارت انتخابات شورای دانش آموزی با حضور مسئولین و مدیران آموزش و پرورش منطقه جلگه رخ برگزار شد. در این جلسه برای برگزاری پرشور انتخابات شورای دانش آموزی مدارس بحث و تبادل نظر شد و مقرر شد مدیران مدارس بر اساس بخش نامه انتخابات، ضمن توجیه کلیه دانش آموزان نسبت به نقش و جایگاه شورای دانش آموزی، موجبات شرکت حداکثری دانش آموزان در انتخابات را فراهم نمایند وسعی کنند تا تبلیغات انتخاباتی دانش آموزان، خللی در برنامه آموزشی مدارس ایجاد نکند.

حبیب برند معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش جلگه رخ در خصوص انتخابات شورای دانش آموزی گفت: انتخابات شواری دانش آموزی تمرین دموکراسی در مدارس است و شورای دانش آموزی مدارس به عنوان بزرگترین شبکه تشکیلاتی مدارس می توانند در اجرای بیانیه گام دوم انقلاب و در جهت تحقق اهداف چله دوم انقلاب پیشگام باشند از این رو در منطقه جلگه رخ، 74مدرسه برای برگزاری انتخابات شورای دانش آموزی آماده می شوند.

شایان ذکر است انتخابات شورای دانش آموزای مدارس با شعار« شواری دانش آموزی طلایه داران گام دوم انقلاب» در یکم آبان سال جاری در سراسر کشور برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار