ثبت نام هفتمین المپیاد ورزشی محلات شهر میراث جهانی یزد آغاز شد

یزد (پانا) - رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با بیان اینکه از امروز ثبت نام المپیاد ورزشی محلات آغاز می شود گفت: شرکت کنندگان تا سوم آبان ماه مهلت ثبت نام در این المپیاد را دارند.

کد مطلب: ۹۶۱۵۸۰
لینک کوتاه کپی شد
ثبت نام هفتمین المپیاد ورزشی محلات شهر میراث جهانی یزد آغاز شد

"عباس ملازینلی" در نشست خبری هفتمین المپیاد ورزشی محلات شهر میراث جهانی یزد که با حضور اصحاب رسانه ظهر امروز برگزار شد گفت: ثبت نام هفتمین دوره از المپیاد ورزشی محلات از امروز آغاز و شرکت کنندگان تا سوم آبان ماه مهلت ثبت نام در این المپیاد را دارند.

وی از 32 رشته ورزشی ویژه آقایان و 31 رشته ورزشی ویژه بانوان در هفتمین المپیاد خبر داد و افزود: رشته کشتی ساحلی تنها رشته متمایزی است که برای بانوان انجام نمی شود.

"ملازینلی" گفت: 10 انجمن ورزشی در برگزاری هفتمین المپیاد شرکت دارند که 167 رویداد بزرگ ورزشی محلات در این المپیاد وجود دارد.

وی با بیان اینکه سال گذشته بیش از 6 هزار نفر در المپیاد ورزشی محلات شرکت کردند افزود: پیش بینی می شود امسال قریب 10 هزار نفر در هفتمین دوره از المپیاد ورزشی محلات شرکت کنند.

این مسئول نسبت مشارکت خانم ها و آقایان در المپیاد ورزشی را یکسان عنوان کرد و گفت: این المپیاد در 16 قالب، 20 کارگروه و حضور 180 نفر که مستقیما در برگزاری این المپیاد دخیل هستند انجام می شود.

ملازینلی از افتتاحیه المپیاد ورزشی محلات در نهم آبان ماه که در محل ورزشگاه شهید نصیری برگزار می شود خبر داد و افزود: این مسابقات تا 29 آذر ماه مصادف با شب یلدا ادامه خواهد داشت.

وی هدف از مشارکت در این المپیاد را نهادینه سازی و گسترش فرهنگ ورزش در بین آحاد مردم عنوان کرد.

ملازینلی از اهدا 105 تندیس به برگزیدگان این المپیاد خبر داد و گفت: 1 هزار و 132 مدال پس از پایان مراسم توزیع می شود.

همچنین ایشان از ورزش معلولان و جانبازان برای اولین بار در استان خبر داد و گفت: دوره پاراالمپاد محلات در بهمن ماه انجام می شود.

در پایان این مراسم از پوستر هفتمین دوره از المپیاد ورزشی محلات شهر میراث جهانی یزد رونمایی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار