معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد

رعایت قانون و قانون مداری سرلوحه تمامی برنامه های آموزش و پرورش است

یزد (پانا)- " علیرضا جلالی " از توجه ویژه دستگاه تعلیم و تربیت به رعایت قانون و قانون مداری اشاره کرد و گفت : همه مدیران و دست اندرکاران دستگاه تعلیم و تربیت استان قانون را نصب العین خود قرار داده اند .

کد مطلب: ۹۶۱۵۵۷
لینک کوتاه کپی شد
رعایت قانون و قانون مداری سرلوحه تمامی برنامه های آموزش و پرورش است

" جلالی " با اشاره به برخی از موضوعات مطرح شده در فضای مجازی گفت : رعایت قانون و قانون مداری سرلوحه تمامی عرصه های آموزشی ، پرورشی ، اداری ، مالی ، رفاهی و درمانی آموزش و پرورش است.

ایشان افزود: مستندات قانونی مبنی بر رعایت کامل ضوابط و مقررات مربوطه در همه موارد از طرف اداره ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش استان به مراجع ذی صلاح نظارتی از جمله اداره ارزیابی عملکرد و حقوقی استانداری ارائه شده است .

وی با سپاس از همراهی اصحاب رسانه و خبرنگاران در پیشبرد اهداف تعلیم و تربیت افزود: انتظار می رود اصحاب محترم رسانه با توجه به رسالت انتشار حقیقت قبل از درج اینگونه مطالب نسبت به صحت و سقم آن اطمینان لازم را حاصل نمایند .

" جلالی " به آمادگی اداره کل آموزش و پرورش برای پاسخگوئی به افکار عمومی اشاره کرد و گفت : اداره روابط عمومی آموزش و پرورش استان نهایت سعی و تلاش خود را برای برقراری ارتباط دو سویه بین مدیران آموزش و پرورش ، رسانه ها و نخبگان به کار گرفته است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار