رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان تهران: دبیران درس آمادگی دفاعی مدارس مروج فرهنگ مقاومت و عزت خواهند بود

تهران (پانا) - رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان تهران از برگزاری دوره توانمندسازی دبیران درس آمادگی دفاعی مدارس استان تهران خبر داد.

کد مطلب: ۹۶۱۴۸۴
لینک کوتاه کپی شد
رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان تهران: دبیران درس آمادگی دفاعی مدارس مروج فرهنگ مقاومت و عزت خواهند بود

هادی حفیظی رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان تهران گفت: این دوره به صورت ضمن خدمت و مختص دبیران درس آمادگی دفاعی است که در مقطع متوسطه تدریس میشود.

او افزود: اکنون بالغ بر ۸۰۰ نفر از دبیران و فرهنگیان دغدغه مند در شهرستانهای استان تهران به تدریس این درس مشغول هستند که سعی شده در قالب یک دوره چندروزه برخی از مبانی و اهداف این درس بازخوانی شده و معلمین عزیز با آمادگی و گفتمان واحد در عرصه تعلیم و تربیت حاضر شوند.

حفیظی ادامه داد: یکی از موضوعاتی که باید مورد توجه قرار گرفته و از به غفلت سپردن آن جلوگیری نمود انتقال مفاهیم، معارف و فرهنگ غنی دفاع مقدس به نسل نوجوان و دانش آموز است که همواره این فرهنگ به عنوان یک هویت پر افتخار موجب پیشرفت و اعتلای کشور بوده است. جوان و نوجوان ما باید بداند اگر امروز با همان روحیه و انگیزه دوران دفاع مقدس در عرصه های علمی، فرهنگی، اقتصادی و... نقش آفرینی کند فتح الفتوحی دیگر در خودکفایی و استقلال کشور رقم خواهند زد.

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان تهران در پایان افزود: نظام آموزش و پرورش بایستی علاوه بر پرداختن به سرفصل های آموزشی در پرورش و تربیت جوانان باانگیزه، بانشاط، کارآمد و انقلابی تلاش نماید.

/خبرنگار: امیر غلامی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار