برگزاری نشست موسسین مراکز پیش‌دبستانی با مسئولین اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری

شهرری (پانا) - به همت کارشناسی پیش‌دبستانی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری جلسه موسسین مراکز پیش‌دبستانی با مدیر و معاونین اداره در سالن جلال‌آل‌ احمد برگزار شد.

کد مطلب: ۹۶۱۳۶۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نشست موسسین مراکز پیش‌دبستانی با مسئولین اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری

دراین جلسه بهروز نصیری مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ری درسخنانی اظهار داشت:دوره پیش‌دبستانی از مهمترین مقاطع آموزش بچه‌هامیباشد که با رعایت نکات و مقرراتی می‌توان بر غنای آن افزود.

او در ادامه با اشاره به محدودیت‌های فضای آموزشی و مشکلات زیادی که در این حوزه وجود دارد، افزود: خدا را شاکریم که مقطع پیش دبستانی منطقه ما استانداردهای پایه را رعایت کرده و از مربیان خوبی برخوردار است.

سپس معینی‌فرد معاون آموزش ابتدایی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری نیز در سخنانی بر کسب صلاحیت‌های شغلی و حرفه‌ای توسط موسسین و کارکنان این مقطع تاکید کرد و بیان داشت: همکاران شاغل در این حوزه باید به رشد و تعالی خود اهمیت داده و با برنامه‌ریزی مناسب آموزشی و تربیتی در قالب انواع بازی، نمایش خلاق، شعر و نقاشی به جذاب شدن این مراکز برای کودکان تلاش کنند.

نورعلی کارشناس پیش‌دبستانی آموزش و پرورش ناحیه یک ری نیزبه تبیین برنامه‌های سالانه، طرح‌ها، برگزاری جشنواره‌ها و همایش‌ها و ارزشیابی سالانه مراکز پرداخت و بر ممنوعیت خدمات ویژه مثل آموزش الفبا، زبان خارجی یا رباتیک در کلاس‌های پیش دبستانی تاکید کرد.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار