افتتاح نمایشگاه کتاب در پارک فلسطین میبد

یزد(پانا) - به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی و باهدف ترویج فرهنگ مطالعه نمایشگاه کتاب در فرهنگسرای پارک فلسطین شهرستان میبد گشایش یافت.

کد مطلب: ۹۶۱۳۱۳
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح نمایشگاه کتاب در پارک فلسطین میبد

"هادی زارع "رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میبد گفت: در این نمایشگاه 6 هزار جلد کتاب در قالب یک هزار عنوان در موضوعات علمی، تاریخی، ادبیات و شعر، روانشناسی، رمان، کودک و نوجوان و دینی و مذهبی با 10 تا 40 درصد تخفیف عرضه‌شده است.

زارع افزود: این نمایشگاه از امروز تا دهم آبان همه‌روزه به مدت یک هفته از ساعت 9 صبح تا 20 شب دایر است و علاقه‌مندان می‌توانند کتاب موردنیاز خود را از این نمایشگاه تهیه کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری نیز در مراسم برپایی این نمایشگاه با اشاره به پایین بودن سرانه مطالعه در کشور گفت: شهرستان میبد با داشتن بزرگ‌ترین کتابخانه جنوب شرقی کشور و برخورداری از منابع مرجع و به‌روز باید جایگاه خود را در مطالعه و کتاب‌خوانی افزایش دهد.

«علیرضا ابوالحسنی»افزود: البته درخشش دانش آموزان شهرستان میبد در کنکور سراسری طی سال‌های متوالی نشان از توجه به مسئله دانش و کتاب‌های درسی است و باید این فرهنگ را در کتاب‌های غیردرسی و مطالعه دیگر بخش‌ها هم تقویت کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار