ماموریت ویژه برای مارک ویلموتس در منامه: شکست طلسم نبردن

تهران (پانا) – مارک ویلموتس در حالی تیمش را برای دیدار با بحرین در منامه آماده کرده است که فوتبال ایران تجربه تلخی از حضور در این کشور دارد.

کد مطلب: ۹۶۱۳۰۳
لینک کوتاه کپی شد
ماموریت ویژه برای مارک ویلموتس در منامه: شکست طلسم نبردن

تیم ملی فوتبال ایران در تاریخ خود پنج بار به بحرین سفر کرده و با تیم ملی این کشور دیدار کرده است که در هیچ کدام از دیدارها با برد زمین را ترک نکرده و دو شکست سنگین هم از این تیم خورده است.

حاصل پنج بازی بحرین و ایران به میزبانی بحرینی‌ها دو تساوی بوده که هر دو تساوی بدون گل ثبت شده است. اما سه بازی دیگر با برد بحرین تمام شده است. اولین برد بحرینی‌ها در انتخابی جام جهانی با نتیجه 3 بر یک بوده است که یکی از روزهای تلخ فوتبال ایران را رقم زد؛ شبی که بحرینی‌ها با عبور از سد تیم ملی ایران باعث شدند عربستان راهی جام جهانی شوند و پس از بازی در زمین با پرچم عربستان شادی کردند.

دومین شکست ایران مقابل بحرین در سال 1387 در دیداری تدارکاتی با نتیجه یک بر صفر رقم خورد و یک سال دیگر و در سال 88 یک بار دیگر بحرین در دیداری دوستانه میزبانی ایران بود و توانست با پیروزی قاطع 4 بر 2 زمین را ترک کند. البته این بازی آخرین بار بود که بحرین توانست تیم ملی فوتبال ایران را شکست دهد.

بدین ترتیب تیم ملی ایران در حالی برای هجدهمین بار در تاریخ به مصاف بحرین خواهد رفت، که طلسم منامه پیش روی تیم خوب و با روحیه مارک ویلموتس است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار