ضعف جونیور و افت علیپور زنگ خطر را به صدا درآورد؛ پرسپولیس به دنبال مهاجم جدید

تهران (پانا) – پرسپولیس برای تقویت خط حمله خود قصد دارد در نقل و انتقالات زمستانی مهاجمی جدید را به لیست اضافه کند.

کد مطلب: ۹۶۱۲۹۹
لینک کوتاه کپی شد
ضعف جونیور و افت علیپور زنگ خطر را به صدا درآورد؛ پرسپولیس به دنبال مهاجم جدید

عملکرد ضعیف جونیور، مهاجم برزیلی پرسپولیس و افت محسوس علی علیپور، آقای گل سابق فوتبال ایران، پرسپولیسی‌ها را بر آن داشته است تا برای تقویت خط حمله تیم‌شان در نیم فصل از همین الان دست به کار شوند.

پرسپولیسی‌ها که به نظر می‌رسد این بار قصد دارند سراغ گزینه داخلی بروند و از اعتماد کردن به گزینه‌های ارزان قیمت و نامرغوب خارجی خووداری کنند، شنیده می‌شود در لیست خود نام سه بازیکن ایرانی را قرار داده‌اند و احتمال دارد یکی از آنها زمستان امسال به پیراهن پرسپولیس برسد.

گزینه اول پرسپولیس برای تقویت خط حمله در نیم فصل، کریم انصاری‌فرد، مهاجم سابق پرسپولیس و این روزهای تیم قطری السیلیه است که اوضاع خوبی در این تیم ندارد و برخی منابع خبری در قطر گفته‌اند که به احتمال زیاد او در لیست فروش نیم فصل السیلیه خواهد بود.

به غیر از انصاری‌فرد، پرسپولیسی‌ها نام دو ایرانی حاضر در فوتبال اروپا را هم در لیست خود قرار داده‌اند که البته آوردن آنها با قرارداد دائم در این مقطع تقریبا غیر ممکن است و شاید مدیران پرسپولیس تنها به انتقالی قرضی برای آنها دل خوش باشند.

یونس دلفی و علی قلی‌زاده بازیکنان ایرانی شارلوا که در لیگ برتر بلژیک حضور دارند گزینه‌های دیگر پرسپولیس برای حضور در خط حمله هستند که البته پرسپولیس باید در بهترین حالت مانند وضعیتی که محمد نادری دارد، روی انتقال قرضی آنها حساب کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار