با حضور نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی

جلسه شورای اداری آموزش و پرورش تربت حیدریه برگزار شد

تربت حیدریه (پانا) - نخستین جلسه شورای اداری آموزش و پرورش تربت حیدریه در سال تحصیلی جدید با حضور نماینده مردم تربت حیدریه، زاوه و مه ولات در مجلس شورای اسلامی، مدیر آموزش و پرورش تربت حیدریه و معاونین و کارشناسان اداره در تالار فرهنگیان برگزار شد.

کد مطلب: ۹۶۱۲۵۵
لینک کوتاه کپی شد
جلسه شورای اداری آموزش و پرورش تربت حیدریه برگزار شد

در ابتدای این جلسه معاونین و کارشناسان به بیان نقطه نظرات در حوزه های کاری خود پرداختند و پیشنهاداتی در این مورد ارائه نمودند. سپس مدیر آموزش و پرورش ضمن بررسی این نظرات و پیشنهادات به ارائه مطالبی پرداخت.

قرائی در این جلسه ضمن تشکر از همکاران حوزه ستادی، گفت: کار در حوزه ستادی بسیار سخت است و همکاران اداری در طول سال زحمات زیادی را در پشتیبانی از مدارس و همچنین آماده سازی مدارس برای خدمت رسانی به دانش آموزان متحمل می شوند.

وی گفت: مجموعه اداری آموزش و پرورش تربت حیدریه از نیروهای جوان و خوش فکری بهره می برد که این در پیشبرد اهداف و رسیدن به موفقیت های آموزش و پرورش تربت حیدریه تاثیر گذار است.

باستانی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در این جلسه گفت: زمانی مشکلات آموزش و پرورش مرتفع می گردد و آموزش و پرورش به جایگاه خودش برمی گردد که نگاه دولت ها به آن عوض شود و به آن به عنوان یک اولویت و یک امر مهم بنگرند.

وی با بیان این که مجلس هم زمانی می تواند به آموزش و پرورش کمک بکند که این نگاه و رویکرد نسبت به آموزش و پرورش در دولت شکل بگیرد، گفت: البته در حوزه تجهیز و نوسازی مدارس توانستیم تغییرات خوبی در لوایح دولت به وجود بیاوریم که در شهرستان هم چند طرح توسط سازمان تجهیز و نوسازی مدارس در حال اجرا است.

باستانی همچنین در بخش دیگی از صحبت هایش در مورد اقدامات انجام شده در حوزه انتخابی خود گفت: سعی شده است در شهرستان تربت حیدریه با جذب سرمایه و ایجاد شغل و همچنین ایجاد فضاهای گردشگری از پتانسیل بسیار ارزشمند زائرین امام رضا (ع) نهایت استفاده را برای مردم شهرستان ببریم.

در این نشست صمیمی همچنین اعضای حوزه ستادی آموزش و پرورش سوالاتی در موضوعات مختلف شهرستانی و طرح های کشوری از نماینده پرسیدند و نماینده هم به آنان پاسخ داد.

آموزش و پرورش تربت حیدریه

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار