سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان عنوان کرد:

سرویس مدارس بخشی ازمحیط تربیتی است

اهواز (پانا) - سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به بعد تربیتی سرویس مدارس گفت :سرویس مدارس بخشی ازمحیط تربیتی است.

کد مطلب: ۹۶۱۲۴۳
لینک کوتاه کپی شد
سرویس مدارس بخشی ازمحیط تربیتی است

مهدی رفیعی دهکردی در حاشیه نشست شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی خوزستان در گفت و گو با پانا با اشاره به موارد مطرح شده در نشست امروز عنوان کرد :این نشست با حضور اعضا و دانش آموزان برگزارشد که دستور محوری این نشست بحث سرویس مدارس بود .

او افزود سرویس مدرسه بخشی از محیط تربیتی است و اگرچه مستقیمابه آموزش و پرورش ارتباط نداشته باشداما با توجه به نقش فرهنگی که در جامعه دارد رسالت برون سازمانی در فرهنگسازی داردلذا هم از نظر خدمات دهی به دانش آموزان و هم در فرهنگ سازی در شیوه ها صحیح حمل و نقل ایجاد اطمیان خاطر برای دانش آموزان به کمک سازمان های دیگر موثر است.

رفیعی دهکردی با اشاره به دیگر موضوع محوری این نشست ادامه داد: بحث دیگری که امروز از تصویب اعضای شورا گذشت بحث پارلمان های دانش آموزی در شهرستان هاست.او یادآور شد آموزش و پرورش بر واژه تربیت تاکید بسیاری دارد و تربیت بدون مشارکت دانش آموزی امری بیهوده است .تربیت با انجام دادن ،مشارکت و دخالت دانش آموز در فعالیتهای تربیتی انجام می پذیرد.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان بیان کرد :تشکیل مجالس دانش آموزی منطقه ای و در سطح استان ایده نوینی هست .ماهم تاکید و حمایت می کنیم .

رفیعی دهکردی ابراز امید واری کرد در این مجالس سیاستهای صحیحی تدوین و ابلاغ شود و انشالله امسال این کار را انجام خواهیم داد.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان در بخش پایانی سخنان خود گفت :امیدوار هستیم که با یک پشتیبانی خوب از سازمان دانش آموزی که ساختاری غیر دولتی داردمی تواند بخش مهمی برای مانور فعالیتهای دانش آموزی باشد .او افزود :سازمان دانش آموزی با توجه به انعطافی که دارد می تواند در کارهای مهارتی که مدنظر سند تول بنیادین و تاکید مقام معظم رهبری است موثر تر باشد و ماهم تمام کمک خودرا در این راستا انجام خواهیم داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار