معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمانشاه:

برگزاری کارگاه آموزشی مربیان برگزیده سرود و نمایش استان

کرمانشاه (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمانشاه از برگزاری کارگاه آموزشی مربیان برگزیده سرود و نمایش استان خبر داد.

کد مطلب: ۹۶۱۱۶۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کارگاه آموزشی مربیان برگزیده سرود و نمایش استان

سید مجتبی موسوی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: در این کارگاه آموزشی که با حضور مربیان برگزیده استان در حوزه سرود و نمایش برگزارشد، کارشناسان حوزه فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش به بیان مسائل مربوط به حوزه سرود و هنرهای نمایشی دانش‌آموزان پرداختند.

وی با اشاره به اهمیت هنرهای آوایی و نمایشی در بین دانش‌آموزان گفت: مربیان حاضر باید سرود و نمایش را در مدارس زنده کنند و شعار هر مدرسه یک سرود و یک نمایش را محقق سازند چرا که این دو هنر نقش به‌سزایی در تمام ساحتی کردن تعلیم و تربیت دارند.

موسوی خاطرنشان ساخت: پیامی که در قالب تئاتر و فیلم به یک دانش‌آموز انتقال داده می‌شود به مراتب تاثیرگذارتر و ماندگارتر خواهدبود.

در ادامه قناعتیان کارشناس فیلم و هنرهای نمایشی وزارت آموزش و پرورش مسائل کاربردی و فنی این حوزه را تشریح نمود و اذعان داشت: که تئاتر یک هنر فاخر و تاثیرگذار در انتقال پیام‌های تربیتی و اجتماعی می‌باشد که در ذهن دانش‌آموز ماندگار است و در ادامه هدف اصلی برگزاری جشنواره‌ها را توسعه هنر نمایش در مدارس عنوان نمود .

مجیدی کارشناس هنرهای آوایی وزارت آموزش و پرورش نیز در بخش هنرهای آوایی نیز ضمن تاکیدکرد: اثرگذاری سرود در روحیه دانش‌آموزان و ایجاد شور و نشاط در مدرسه آن را هنری جذاب و دوست داشتنی معرفی کرد و با بررسی آثار برگزیده استان نقاط ضعف و قوت آن را برای مربیان حاضر در جلسه تشریح کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار