اردوی راهیان نور آیینه ای برای دیدن سرنوشت ملت ها است

ارومیه (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان غربی در آیین اعزام کاروانهای راهیان نور دانش آموزی گفت : اردوی راهیان نور آیینه ای برای دیدن سرنوشت ملت ها است.

کد مطلب: ۹۶۱۱۲۳
لینک کوتاه کپی شد
اردوی راهیان نور آیینه ای برای دیدن سرنوشت ملت ها است

آیین اعزام کاروانهای راهیان نور دانش آموزی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان و جانشین سپاه شهدا آذربایجان غربی و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی در مدرسه طراوت ناحیه دو ارومیه برگزارشد.

قاسمی حضور در این اردوها را تجربه ای غرور آمیز برشمرد و اظهار داشت : دانش آموزان با حضور دراین اردوها با دلاوری ها و ایستادگی ها در برابر ظلم و ستم آشنا شده وبه خودباوری و خودپروری در زمینه فرهنگی واجتماعی خواهند رسید.

وی در ادامه با بیان اینکه خودباوری یکی از اثرات مهم اردوهای راهیان نور است؛ افزود: راهیان نور به مخاطب کمک می کند تا شناخت درستی از جنگ پیدا کند و باید تلاش شود در راهیان نور معرفت نسبت به جنگ در همه ابعاد یک معرفت کامل و جامع باشد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان با بیان اینکه اردوی راهیان نور هدیه شهدا به نسل جوان است؛ گفت: آشنایی نسل جوان با فرهنگ ایثار و شهادت، ایجاد روحیه اقتدار و اعتماد به نفس، معرفی الگوها و اسطورهای واقعی و اصیل، حفظ آثار و ارزشهای انقلاب اسلامی، ایجاد روحیه عشق به وطن در نسل جوان از اهداف این اردوی تربیتی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار