فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نهبندان : کشف 6هزارلیتر سوخت قاچاق درشهرستان نهبندان

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نهبندان از کشف 6 هزار لیتر سوخت قاچاق خبر داد.

کد مطلب: ۹۶۱۱۱۱
لینک کوتاه کپی شد
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نهبندان : کشف 6هزارلیتر سوخت قاچاق درشهرستان نهبندان

احسان رحیمی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نهبندان افزود: مأموران انتظامی شهرستان نهبندان هنگام کنترل محورهای عبوری به یک کامیونت مشکوک شدند و به راننده آن دستور ایست دادند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نهبندان بیان کرد: راننده خودرو بدون توجه به ایست پلیس متواری شد که با اجرای طرح مهار خودرو توسط مأموران متوقف شد.

رحیمی با بیان اینکه مأموران در بازرسی ازخودرو 6 هزار لیتر مواد سوختی قاچاق از نوع گازوئیل به ارزش 420 میلیون ریال کشف کردند، عنوان کرد: در این رابطه متهم دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

اجرای طرح پاک سازی نقاط آلوده در شهرستان بیرجند

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان‌جنوبی از اجرای طرح پاک سازی نقاط آلوده در شهرستان بیرجند خبر داد.

حسین محمدی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان‌جنوبی در این خصوص بیان کرد: در راستای ارتقای طرح های امنیت اجتماعی و با توجه به درخواست‌های مردمی مبنی بر جمع آوری پاتوق‌های مصرف مواد مخدر،طرح پاک سازی در نقاط آلوده شهرستان بیرجند به مرحله اجرا درآمد.

او افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مرکز استان پاتوق خرده فروش مواد مخدر را شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضائی، نسبت به بازرسی از این محل اقدام کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با بیان اینکه در این بازرسی مقادیری مواد مخدر صنعتی کشف شد تصریح کرد: در این رابطه 11نفر معتاد و خرده فروش که در حال استعمال مواد مخدر بودند دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

محمدی با اشاره به اینکه طرح‌های پاک سازی با قوت بیش از پیش ادامه خواهد داشت، به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده هرگونه اقدامات وفعالیت‌های مجرمانه بلافاصله مراتب را از طریق سامانه 110 به مرکز فوریت‌های پلیسی اطلاع دهند.

کشف 213 کیلوگرم تریاک درعملیات پلیس خراسان‌جنوبی

فرمانده نیروی انتظامی استان خراسان جنوبی از کشف 213 کیلو و 400گرم تریاک در عملیات پلیس استان خبر داد.

سردار مجید شجاع فرمانده نیروی انتظامی خراسان‌جنوبی با اعلام این خبر گفت: با دریافت خبری مبنی بر اینکه قاچاقچیان مواد مخدر قصد دارند،محموله سنگین مواد مخدر را از طریق محورهای مواصلاتی خراسان‌جنوبی به عمق کشور منتقل کنند بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان روز گذشته خودروی حامل مواد مخدر را ابتدای جاده "شوشود" شهرستان "بیرجند" شناسایی و به راننده آن دستور ایست دادند که متهم با بی‌توجهی به ایست پلیس از محل متواری شد.

شجاع با بیان اینکه مأموران پس از چند کیلومتر تعقیب و گریز با اجرای طرح مهار خودرو را متوقف کردند بیان کرد: مأموران در بازرسی از خودرور 213 کیلو و 400گرم تریاک کشف کردند که در این رابطه متهم دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار