شورای پدافند غیر عامل شهرستان خوسف برگزارشد

بیرجند(پانا) ـ فرماندار خوسف گفت : همه دستگاه ها و مردم، رسانه ها و فضای مجازی در جهت اطلاع رسانی، آموزش و فرهنگ سازی پدافند غیر عامل تلاش کنند تا همه در برابر تهدیدات غیر نظامی دشمنان آمادگی پیدا کنیم و این مهم در جامعه نهادینه شود.

کد مطلب: ۹۶۱۰۹۲
لینک کوتاه کپی شد
شورای پدافند غیر عامل شهرستان خوسف برگزارشد

محمد شفیعی فرماندار خوسف در نشست شورای پدافند غیر عامل این شهرستان با اشاره به تاکیدات مقام عظمای ولایت در مورد پدافند غیرعامل اظهار داشت: همه دستگاه ها و مردم، رسانه ها و فضای مجازی در جهت اطلاع رسانی، آموزش و فرهنگ سازی پدافند غیر عامل تلاش کنند تا همه در برابر تهدیدات غیر نظامی دشمنان آمادگی پیدا کنیم و این مهم در جامعه نهادینه شود.

فرماندار خوسف با اعلام اینکه همه دستگاه های دولتی، آموزشی، نظامی و انتظامی باید همیشه آماده باشند، گفت: برگزاری مانور در هفته پدافند غیرعامل بدون اطلاع قبلی در شهرستان انجام می شود.

او خواستار تهیه طرح جامع پدافند غیرعامل، شناسایی نقاط حساس شهرستان و کمبودها و رفع آنها شد و در مورد استفاده از سموم کشاورزی نیز خواستار اجرای طرح جایگزین و کاهش سموم شیمیایی شد.

شفیعی از همه اعضای شورا خواست ترویج فرهنگ پدافند غیرعامل را فقط به هفته پدافند محدود نکنند بلکه در طول سال باید مد نظر همه باشد.

«علیرضا یوسفی»، مدیر توزیع برق شهرستان خوسف از راه اندازی سایت مخابراتی افکشت در شهرستان خبر داد و گفت: خوسف اولین و تنها شهرستان استان است که به صورت پایلوت از سیستم های دیجیتال با قابلت بالا استفاده می کند که این امر نقاط کور مخابراتی را کاهش داده است.

او نیاز به ژنراتور را از مهمترین نیازهای شهرستان اعلام کرد و از مراکز آموزش ۰۴ امام رضا (ع)، پایگاه هوایی شهید حسینی خور، سپاه انصارالرضا (ع) خواست برای زمان بحران ژنراتور برق تهیه کنند.

دیدار با امام جمعه، نشست خبری با اصحاب رسانه، برگزاری همایش پیاده روی، توصیه به نصب دوربین در مساجد، هیئت های مذهبی و مراکز مهم، برگزاری رزمایش اداری، برپایی مانور در مدارس در جهت آگاه سازی دانش آموزان، تست کپسول های آتش نشانی و آموزش رایگان به کارکنان ادارات و نهادها و مراکز آموزشی از مهمترین مواردی بود که در هفته پدافند غیرعامل از هشتم تا ۱۴ آبان ماه در شهرستان خوسف برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار