جام جهانی والیبال؛ نمایش ضعیف ایران سامورایی‌ها را بالانشین کرد

تهران (پانا) –در نهمین روز از جام جهانی والیبال 2019، برزیل به یک قدمی قهرمانی رسید و ایران پنجمین شکست خود را مقابل میزبان رقابت‌ها پذیرفت.

کد مطلب: ۹۶۱۰۲۰
لینک کوتاه کپی شد
جام جهانی والیبال؛ نمایش ضعیف ایران سامورایی‌ها را بالانشین کرد

نهمین روز از مسابقات جام جهانی والیبال 2019 به میزبانی ژاپن با برگزاری 6 بازی پیگیری شد.

در آخرین بازی از روز نهم، تیم ملی والیبال ایران که با 2 برد متوالی وضعیت روحی خوبی پیدا کرده بود در نهمین بازی خود مقابل ژاپن میزبان مسابقات قرار گرفت و با نمایشی ضعیف تن به شکست 3 بر یک داد تا

در این بازی ژاپنی‌ها به ترتیب ست‌های اول (25 - 16)، سوم (25 - 13) و چهارم ( 25 - 21) را با پیروزی تمام کردند و در مقابل ایران در ست‌ دوم (26 - 28) به پیروزی رسید.

پیش از این بازی و در اولین بازی امروز، آرژانتین در دیدار با روسیه به طلسم باخت‌های متوالی‌اش مقابل این تیم پایان داد و پس از 3 شکست متوالی، مقابل این تیم به پیروزی 3 بر یک رسید.

ایتالیا در جدال با کانادا هر چند ست اول را با برد تمام کرده بود، اما در دیداری طولانی 3 بر 2 شکست خورد تا کابوس کانادا برای این تیم زنده بماند. کانادایی‌ها با این نتیجه برای پنجمین بازی متوالی از سد ایتالیا گذشتند.

آمریکا یکی از مدعیان جدی قهرمانی مقابل استرالیا کار سختی نداشت و در دیداری آسان به پیروزی 3 بر صفر رسید و اقتدار تاریخی خود مقابل کانگوروها را حفظ کرد. 9 بازی آخر آمریکا و استرالیا با پیروزی آمریکا به پایان رسیده است.

در مهم‌ترین بازی امروز، لهستان و برزیل دو مدعی اصلی قهرمانی به مصاف هم رفتند و در پایان ماراتنی جذاب این تیم برزیل بود که توانست به پیروزی 3 بر 2 برسد تا با دبل کردن لهستان، برای قهرمانی در جام جهانی تنها به یک برد از 2 بازی باقی مانده نیاز داشته باشد.

تیم ته جدولی تونس هم در دیدار با مصر دیگر تیم آفریقایی جام به پیروزی 3 بر یک رسید تا با کسب سومین برد متوالی مقابل مصری‌ها هم به روند باخت‌های متوالی‌اش پس از 11 شکست پایان دهد و هم سرانجام ته جدول را رها کرده و استرالیا را به قعر بچسباند.

در جدول رده‌بندی با نتایج بدست آمده، تیم‌های برزیل، لهستان، آمریکا و ژاپن به ترتیب با 9، 7،7 و 7 برد در رده‌های اول تا چهارم قرار گرفتند. تیم ملی والیبال ایران هم با 4 برد در رده هشتم ایستاده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار