مدیر آموزش و پرورش منطقه 18: ساعات تربیت بدنی مدارس را جدی بگیریم

تهران (پانا) - نخستین گردهمایی دبیران تربیت بدنی منطقه ۱۸در سال تحصیلی ۹۹- ۹۸ با حضور عطاءاله فروتن مدیر آموزش و پرورش منطقه، سیدی عضو شورای راهبردی حرکات اصلاحی معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، رضایی معاون پرورشی و تربیت بدنی، رحیم کارشناس مسئول تربیت بدنی در سالن اجتماعات امام رضا(ع) برگزار گردید.

کد مطلب: ۹۶۰۹۹۶
لینک کوتاه کپی شد
مدیر آموزش و پرورش منطقه 18: ساعات تربیت بدنی مدارس را جدی بگیریم

به گزارش کارشناسی اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه ۱۸، در ابتدای این نشست مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۸ در خصوص استفاده از اماکن ورزشی منطقه توسط دبیران تربیت بدنی خاطرنشان کرد: اماکن ورزشی منطقه فرصت مناسبی برای تمرین و آمادگی دانش آموزان برای مسابقات ورزشی می باشد و این انتظار را از دبیران درس تربیت بدنی دارم تا بستر مناسبی رابرای دانش آموزان جهت استفاده از اماکن ورزشی در ساعات درس تربیت بدنی فراهم نمایند.

فروتن خطاب به دبیران درخصوص اهمیت درس تربیت بدنی گفت: پیگیر و مطالبه گر باشید و درس تربیت بدنی را جدی بگیرید چراکه شما معلمان می توانید روح و جسم دانش آموزان را تربیت می کنید برای شادزیستن.

در ادامه رضایی، معاون پرورشی و تربیت بدنی، بر اهمیت درس تربیت بدنی در رشد جسمی و ذهنی دانش آموزان اشاره نمود و پویایی بیشتر در این زمینه را مستلزم هماهنگی و همکاری دبیران، مجموعه عوامل مدرسه، ورزشگاه ها و کارشناسی تربیت بدنی دانسته و آرزوی ارتقای بیشتر این عرصه را با تعامل مثبت همه عوامل نمود.

در ادامه سیدی عضو شورای راهبردی حرکات اصلاحی معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش نیز در زمینه به حوزه غربالگری و پایش پویا در جهت اجرایی شدن طرح راست قامتی و توسعه کانون های حرکات اصلاحی اشاره نمود و گفت : نقش معلمان ورزش در حفظ سلامتی و تندرستی آینده‌سازان ایران بسیار کلیدی و با اهمیت است، معلمین ورزش به عنوان پرچمداران سلامت در مدارس می توانند با تشخیص زودهنگام و اجرای بازی های اصلاحی در ساعت ورزش مدارس گام بسیار موثری در جهت پیشگیری از ناهنجاری های قامتی کودکان و نوجوانان بردارند.

در انتهارحیم، کارشناس مسئول تربیت بدنی گفت: در سال تحصیلی پیش رو با استناد به برنامه‌های اجرایی سند تحول در خصوص ساحت های زیستی و بدنی، مبنای اجرایی فعالیت بر اساس توسعه سواد حرکتی در میان دانش آموزان، توسط معلمان تلاشگر تربیت بدنی مدارس خواهد بود.

گفتنی است در این گردهمایی، مدیر آموزش و پرورش منطقه، محمد رحیم را به عنوان کارشناس مسئول تربیت بدنی معرفی کرد و برای ایشان آرزوی موفقیت و نقش آفرینی بیشتر در حوزه تربیت بدنی نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار