رئیس هیئت مدیره خیرین مدرسه ساز شهرستانهای استان تهران:

همه انسانها موظف هستند به میزان توانمندی خود نسبت به جامعه و زندگی همنوعان حساس باشند

تهران (پانا) - نشست مجمع خیرین حامی دانش آموز بازمانده از تحصیل با هدف فراهم کردن امکانات تحصیل برای اقشار آسیب‌پذیر در اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۹۶۰۹۹۲
لینک کوتاه کپی شد
همه انسانها موظف هستند به میزان توانمندی خود نسبت به جامعه و زندگی همنوعان حساس باشند

در این جلسه،سید هادی موجانی رئیس هیئت مدیره خیرین مدرسه ساز شهرستانهای استان تهران در سخنانی اظهار داشت: همه انسانها موظف هستند به میزان توانمندی خود نسبت به جامعه و زندگی همنوعان حساس باشند.

او در ادامه افزود: در زمانی که مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) متصدی پست ریاست جمهوری بودند جلسه‌ای با حضور چند نفر از دوستان را فراهم کردند که در آن با اشاره به کمبود فصاهای آموزشی پیشنهاد دادن که هر کدام از حاضرین ساخت یک مدرسه را تقبل کنند و خود ایشان نیز به عنوان نفر اول یک مدرسه هجده کلاسه را در منطقه کیانشر تهران ساختندو بعد از آن در سال هفتاد و چهار نیز بنده به همراهی هشت نفر از دوستان در کنار مضجع شریف رضوی(ع) مجمع خیرین مدرسه‌ساز تهران و حومه آنرا راه‌اندازی کردیم.

موجانی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم محمدرضا حافظی رئیس فقید مجمع خیرین مدرسه ساز کشور بیان داشت:بعد از دو سال که مرحوم حافطی به جمع ما اضافه شد، توانستیم مجمع خیرین کشور را نیز تاسیس کنیم و از آن روز تاکنون مجامع خیرین مدرسه‌ساز در کل استان‌های کشور نیز تشکیل شد که با حضور هزاران نفر از خیرین مدرسه ساز در حال ساخت و تکمیل پروژه‌های مدرسه‌سازی در سراسر کشور هستند.

در ادامه این نشست انتخابات هیئت امنا و هیئت مدیره مجمع خیرین حامی دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل شهرستانهای استان تهران با حضور محمد صیدلو مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران ، فرزانه مروستی مدیرکل امور اجتماعی استانداری تهران، محمد حسین مقیمی استاندار سابق تهران و عضو مجمع خیرین مدرسه ساز و دیگر اعضای این مجمع برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار