رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه شبانکاره :

برگزاری جلسه ی تدوین برنامه ی سالانه مدارس منطقه شبانکاره بر اساس سند تحول بنیادین برگزار شد

شبانکاره،بوشهر(پانا)_ نشست تدوین برنامه ی سالانه مدارس منطقه شبانکاره بر اساس سند تحول بنیادین با حضور مدیران مدارس در سالن کنفرانس اداره برگزار شد.

کد مطلب: ۹۶۰۹۹۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه ی تدوین برنامه ی سالانه مدارس منطقه شبانکاره بر اساس سند تحول بنیادین برگزار شد

جلسه ی تدوین برنامه ی سالانه مدارس منطقه شبانکاره با حضور مدیران کلیه ی مقاطع، عباسی، ریاست اداره و بحرینی فرد معاون آموزشی و دبیر برنامه ی سند تحول برگزار شد.

درابتدای این نشست آقای عباسی رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه شبانکاره با تاکید بر برنامه محور بودن فعالیت های مدرسه بر اساس سند تحول به لزوم اشراف مدیران بر نگاه چند ساحتی در فعالیت های آموزشی و پرورشی تاکید کردند.

وی در ادامه این نشست در خصوص مشارکتی بودن فعالیت ها و مدرسه محور بودن برنامه ها نکاتی بیان نمود.

بحرینی فرد، معاون آموزشی منطقه ضمن تشکر از زحمات مدیران در آیین بازگشایی مدارس افزود: سند تحول بنیادین حاصل تلاش ها و مطالعات مختلف اندیشمندان حوزه ی تعلیم و تربیت بر مبنای خصوصیات فرهنگی کشور است .

وی در ادامه افزود: برنامه های تدوین شده به شکلی مدرسه محور تدوین یافته اند که مدیر با آزادی عمل و خلاقیت بتواند بر اساس نیازها، قابلیت ها و توان مدرسه اش فعالیت هایش را هدف گذاری نماید.

در بخش پایانی جلسه بحرینی فرد و خانم دریسی در مورد چگونگی تدوین برنامه بر اساس فرمت پیشنهادی برای مدارس ابتدایی و متوسطه به شکل کارگاهی به بیان مطلب پرداختند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار