مدیر عامل بنیاد حمایت از جامعه نابینایان آذربایجان شرقی: بیکاری اصلی ترین مشکل نابینایان است

تبریز (پانا) - مدیر عامل بنیاد حمایت از جامعه نابینایان استان گفت: بیکاری یکی اصلی ترین مشکل نابینایان در استان آذربایجان شرقی است.

کد مطلب: ۹۶۰۹۶۵
لینک کوتاه کپی شد
مدیر عامل بنیاد حمایت از جامعه نابینایان آذربایجان شرقی: بیکاری اصلی ترین مشکل نابینایان است

فرهاد عبدوی در جلسه علنی شورای اسلامی شهر تبریز گفت: روز جهانی‌نابینایان در ابعاد جهانی نشان دهنده ی نقش بسیاری از نابینایان به عنوان بزرگان در تاریخ جهان بسیار پر رنگ است.

وی اضافه کرد: بنیاد حمایت از نابینان سالهاست که فعالیت خود را آغاز کرده است و طبق آمار بیش از هشت هزار نفر نابینا و کم بینا در استان آذربایجان شرقی در حال زندگی هستند که این عزیزان تحصیلات عالیه دارند.

مدیر عامل بنیاد حمایت از جامعه نابینایان استان اضافه کرد: در میان این عزیزان تعداد بسیاری بیکار و از کار افتاده وجود دارد که آمار این تعداد تاسف بار است.

عبدوی گفت: از تمامی اعضا شورا بخاطر این فرصت که در اختیار ما قرار داده اند سپاسگذارم و امیدوارم این فرصتها راهی برای افزایش فعالیت های ما در سطح شهر باشد.

وی بیان کرد: قانون حمایت از معلولان در راستای رفاه این عزیزان قابل تامل بوده اما درخواستهایی در خصوص مشکلات وجود دارد که امیدوارم این مشکلات با حمایت مسئولان رفع شود.

عبدوی تاکید کرد: رفع بیکاری، انتخاب رابط میان نابینایان و شورا و مشکلات موجود در سطح شهر از دغدغه های نابینایان است که امیدوارم این موارد با همکاری شورای اسلامی شهر و شهرداری تبریز رفع شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار