بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی مرحله‌ی استانی در زاهدان برگزار می شود

زاهدان (پانا) - به گفته مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان سیستان و بلوچستان بیست‌ودومین جشنواره قصه‌گویی بین‌المللی(مرحله‌ی استانی) با حضور برگزیدگان مرحله‌ی کتاب‌خانه‌ای در کانون پرورش فکری استان سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۹۶۰۹۵۵
لینک کوتاه کپی شد
بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی مرحله‌ی استانی در زاهدان برگزار می شود

معصومه هادی اظهار کرد: شهریورماه سال جاری فراخوان این مسابقه در بخش قصه‌های ۹۰ ثانیه‌ای و صحنه‌ای به مراکز فرهنگی‌هنری و دیگر نهادها ارسال شد.
او با اشاره به حضور 63 قصه گو در مرحله پایانی بیان کرد: در روزهای ۲۱ تا ۲۳ مهرماه راه‌یافتگان به مرحله‌ی پایانی در سالن سینمای مجتمع با یک‌دیگر رقابت می‌کنند که برگزیدگان این دوره به مرحله‌ی منطقه‌ای آن معرفی خواهند شد.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان استان با اشاره به برگزاری نشست تخصصی قصه‌گویی با عنوان (قصه‌گویی) از انتخاب تا اجرا به صورت ویدیو کنفرانس برای نخستین بار در استان خبر داد و گفت: این نشست توسط حسن دولت‌آبادی دکترای کارگردانی و نمایشنامه‌نویس در مجتمع استان برگزار خواهد شد.
او ادامه داد: در مرحله کتاب‌خانه‌ای بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی استان ۴۵۱ نفر در سایت جشنواره ثبت نام کردند که پس از رقابت، ۶۳ نفر در بخش‌های زنان و مردان(۲۴ نفر)، دختران و پسران(۳۴ نفر) و پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها(۵ نفر) به مرحله استانی معرفی شدند که روزهای یک‌شنبه، دوشنبه و سه‌شنبه رقابت خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار