رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران مشخص شد

حجت نظری: شهردار تهران در انتصابات با کمیسیون تخصصی مشورت نکرد

تهران (پانا) - عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران از انتصاب حجت‌الاسلام میثم امرودی به عنوان رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران خبر داد و همزمان از مشورت نکردن شهردار تهران با کمیسیون تخصصی شورا در این باره انتقاد کرد.

کد مطلب: ۹۶۰۹۴۴
لینک کوتاه کپی شد
رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران مشخص شد

حجت نظری در گفت‌وگو با پانا در پاسخ به این سوال که مگر قرار نبود کمیسیون‌های تخصصی شورا در جریان انتصابات شهرداری تهران باشند و با اعضای شورا مشورت شود، گفت: در ایام انتخاب شهردار با تمام گزینه‌های شهرداری موضوع را مطرح کردیم تا در انتخاب معاون با کمیسیون‌های تخصصی مشورت کنند البته این اتفاق تا امروز رخ نداده است و شهردار تهران در انتخاب معاونان خود با کمیسیون‌های تخصصی مشورتی نکرد.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با اشاره به احتمال انتصاب حجت‌الاسلام میثم امرودی به عنوان رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران افزود: با وجود اینکه رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران معاون شهردار نیست اما این انتظار می‌رفت که با توجه به اینکه همتراز با معاون شهردار است، شهردار تهران در این موضوع با کمیسیون تخصصی مشورت کند اما این اتفاق رخ نداد.

وی تأکید کرد: با توجه به مطلبی که من از پیش در جمع اعضای شورا و هم در فضای مجازی مطرح کردم، گفت‌وگویی بین شهردار تهران و اعضای شورا در جلسه هم‌اندیشی شکل گرفت و آنجا غالب اعضا از شهردار خواستند که موضوع انتصاب را به هیچ وجه با سرعت دنبال نکند ولو اینکه سازمان مدتی هم با سرپرست دنبال شود اتفاق خاصی رقم نمی‌خورد و در این مدت شهردار می‌تواند با طیب خاطر و اطمینان گزینه مناسب را برای تصدی سمت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به هیات امنا معرفی کند و در نهایت هیات امنا به آن رای دهد.

نظری گفت: منتهی شهردار تهران به پیشنهاد اعضای شورای شهر تهران عمل نکرد و در جلسه هیات امنای این سازمان، وقتی اسم حجت الاسلام امرودی مطرح می‌شود، شهردار تهران می‌پذیرد و در نهایت امرودی به عنوان رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران در هیات امنا رای می‌آورد. البته تا انجام امور اداری مقرر می‌شود یکی از معاونان سازمان فعلا سرپرست سازمان باشد تا سازمان بلاتصدی نباشد و کارهای یومیه دچار مشکل نباشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار