امینی : شهرداری تهران بر اساس مصوبه شورا در پیاده‌روی اربعین عمل می‌کند

تهران (پانا) - نایب رئیس شورا گفت شهرداری تهران بر اساس مصوبه شورا در پیاده‌روی اربعین عمل می‌کند؛ بنابراین باید تلاش کنیم مشارکت مردم و اصناف برای ارائه خدمات به زائران را با مدیریت شهری افزایش دهیم.

کد مطلب: ۹۶۰۹۲۰
لینک کوتاه کپی شد
امینی : شهرداری تهران بر اساس مصوبه شورا در پیاده‌روی اربعین عمل می‌کند

محسن هاشمی در جلسه علنی امروز شورای شهر تهران اظهار داشت: آقایان سید ابراهیم امینی و محمدجواد حق‌شناس به نمایندگی از اعضای شورای شهر تهران از شهرهای کربلا و نجف و کوفه بازدید داشتند که از نزدیک روند خدمات‌رسانی شهرداری تهران به زائران پیاده‌روی اربعین را مشاهده کنند.

وی از ابراهیم امینی خواست که درباره حضورشان گزارشی را به اعضای شورای شهر ارائه دهند.

سید ابراهیم امینی نیز در این باره گفت: به منظور بررسی وضعیت ارائه خدمات به زائران پیاده‌روی اربعین، جلسات متعددی را در شهرهای نجف، کربلا و کوفه با مسئولین داشتیم. همچنین در نجف با سرکنسولی جمهوری اسلامی در جلسه‌ای این موضوع را بررسی کردیم و قرار شد تجربیات و نقطه‌نظرات سرکنسولی جمهوری اسلامی در عراق در اختیار شورای شهر قرار گیرد.

وی با اشاره به بازدیدشان از منزل حضرت امام راحل در نجف که امروز به موزه تبدیل شده است، افزود: دیداری با یادگار امام ـ آقا سید علی خمینیـ داشتیم. همچنین با نیروهای خدماتی که در کوفه و نجف مشغول بودند، دیدار کردیم.

امینی با اشاره به حضور شرکت شهر سالم در مسیر پیاده‌روی اربعین گفت: نیروهای پزشکی مختلف از مناطق مختلف ایران طی همکاری با شرکت شهر سالم، خدمات پزشکی متعددی را به زائران ارائه می‌دهند. همچنین امکانات بهداشتی و دارویی در طول مسیر وجود دارد.

نایب رئیس شورای شهر تهران همچنین به حضور افراد خَیِّر در مسیر پیاده‌روی اربعین، اشاره کرد و گفت: اینکه پدر شهیدی دستگاه نان پخت خود و یک فرد دیگر دستگاه خشک‌شویی خود را در مسیر پیاده‌روی اربعین آورده است که به مردم خدمات ارائه دهند، یعنی مشارکت مردمی و اصناف؛ موضوعی که باید تلاش کنیم در سال‌های آینده افزایش یابد.

وی با بیان اینکه شهرداری تهران تنها بر اساس وظایف محوله به آن، در کربلا و سایر نقاط زیارتی عراق، خدمات ارائه می‌دهد، اظهار داشت: شهرداری تهران برای مکان و توزیع غذا هزینه نمی‌کند و در تلاش هستیم با مشارکت اصناف مختلف، هزینه‌ها کاهش یابد. همچنین با همکاری اقشار مختلف جامعه با مدیریت شهری می‌توان خدمات بهتری را به زائران ارائه کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار