رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون:

از خانواده ها برای تعالی فعالیت ها بهره ببریم

بردخون ،بوشهر(پانا)_ رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون گفت : از خانواده ها و اولیاء برای تعالی فعالیت ها بهره ببریم.

کد مطلب: ۹۶۰۸۸۳
لینک کوتاه کپی شد
از خانواده ها برای تعالی فعالیت ها بهره ببریم

ظهیر محمودی در بازدید تعدادی از مدارس منطقه اظهار داشت: مدرسه یکی از مهم ترین مراکز اجتماعى، تربیتى و آموزشى و اصلى ترین رکن تعلیم و تربیت است که به منظور تربیت صحیح دانش آموزان در ابعاد دینى، اخلاقى، علمى، آموزشى، اجتماعى و کشف استعدادها و هدایت رشد متوازن روحى و معنوى و جسمانى آنان براساس اهداف مصوب دوره هاى تحصیلى و برابر ضوابط و دستورالعمل ها تأسیس و اداره مى شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون افزود: انتقال ارزش هاى اساسى و مؤثر جامعه در کانون اصلى توجه نظام آموزشى کشور قرار دارد، به گونه اى که فضای مدرسه دانش آموزان را متعهد مى سازد ارزش هاى جامعه را درونى و عملی سازند.

وی اضافه کرد: اعتماد دانش آموز به معلم، تأثیر گذاری معلم را بیشتر می‌کند و اگر معلم در گفتار تناقض داشته باشد یا در پاسخ به سؤالات دانش آموز، بدون تفکر پاسخ غیر منطقی بدهد، اعتماد دانش آموز از او سلب می‌شود.

محمودی ادامه داد: همه تلاش متولیان آموزش و پرورش برای تعالی و ارتقاء فعالیت ها و گشایش دریچه های علمی و تقویت مبانی دینی و معنوی در دانش آموزان است.

دبیر شورای آموزش و پرورش منطقه بردخون بر تعامل مدیران با خانواده ها تأکید کرد و گفت: اولیاء و خانواده ها همراه خوبی برای نظام تعلیم و تربیت هستند که انتظار است مدارس از این فرصت بهره ببرند.

در این بازدیدها که معاونین و کارشناسان نیز حضور داشتند دانش آموزان در فضایی صمیمی به بیان دیدگاه ها پرداختند و دبیران پیرامون وضعیت تحصیل دانش آموزان مطالبی بیان کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار