برگزاری جلسه شورای پرورشی و ستاد اقامه نمازآموزش و پرورش ناحیه یک ری

شهرری (پانا) - شورای پرورشی و ستاد اقامه نمازآموزش و پرورش ناحیه یک ری با حضور معاون پرورشی و تربیت بدنی و معاونین آموزشی اداره و اعضای شورا تشکیل جلسه داد.

کد مطلب: ۹۶۰۸۶۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه شورای پرورشی و ستاد اقامه نمازآموزش و پرورش ناحیه یک ری

در این جلسه،رحمت‌اله قاسمی‌پور معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری در سخنانی با اشاره به اهمیت نماز و برگزاری آن در مدارس و لزوم اختصاص زنگ نماز در مدارس بر لزوم هماهنگی بین واحدهای پرورشی و آموزشی در جهت پیشبرد این امر تاکید کرد.

او در ادامه افزود: بر اساس طرح تحول بنیادین یکی از برنامه‌های جدی آموزش و پرورش، تلاش برای رفع موانع و فراهم کردن بستر مناسب ترویج و توسعه فرهنگ نماز در سطح مدارس کشور است.

سپس معینی‌فر معاون آموزشی آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری نیز در سخنانی گفت: با توجه به برنامه تدبیر و تعالی با برنامه‌ریزی دقیق می‌توان اجرای نماز را به صورت کامل در برنامه مدارس مورد نظر قرار داد.

دراین جلسه کارشناسان و اعضای شورا و ستاد پیشنهادات خود را در جهت افزایش انگیزه در دانش‌آموزان برای شرکت در مراسم مذهبی و به‌خصوص نماز جماعت ارائه دادند و مقرر شد در تمامی بازدیدهایی که از مدارس صورت می‌گیرد فعالیت‌های ستاد اقامه نماز مدرسه مورد ارزیابی قرار گیرد.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار