ارائه خدمات توانبخشی به زائران در مرز خسروی

تهران (پانا) - مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با اشاره به گشایش مرز خسروی و تردد زائران به ویژه معلولان و جانبازان از این مرز، گفت خدمات کمک توانبخشی از قبیل(تعمیر ویلچر، واکر، عصا، سمعک و ...)، استقرار ستاد گمشدگان، رابط ناشنوایان، ارائه خدمات مشاوره ای، پذیرایی میان وعده، غذای گرم و ... از خدمات قابل ارائه در موکب‌های بهزیستی استان کرمانشاه است.

کد مطلب: ۹۶۰۸۶۰
لینک کوتاه کپی شد
ارائه خدمات توانبخشی به زائران در مرز خسروی

به گزارش روابط عمومی سازمان بهزیستی، بازدید و حضور دکتر رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان به همراه معاون پشتیبانی و مدیر روابط عمومی و امورفرهنگی این اداره کل از موکب حضرت علی اصغر(ع) واقع در شهرستان قصر شیرین، مسیر ترددی زوار حسینی در مرز خسروی انجام شد.

در این بازدید که روسای ادارات بهزیستی شهرستان‌های گیلانغرب، سرپل ذهاب، دالاهو و قصرشیرین نیز حضور داشتند، دکتر رضوان مدنی اظهار کرد: امسال بهزیستی استان کرمانشاه برای برپایی دو موکب در مسیر تردد زوار اربعین که قصد زیارت کربلای معلی را دارند اقدام کرده است.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با اشاره به گشایش مرز خسروی و تردد زائران به‌ویژه معلولان و جانبازان از این مرز، گفت: خدمات کمک توانبخشی از قبیل(تعمیر ویلچر، واکر، عصا، سمعک و ...)، استقرار ستاد گمشدگان، رابط ناشنوایان، ارائه خدمات مشاوره‌ای، پذیرایی میان وعده، غذای گرم و ... از خدمات قابل ارائه در موکب‌های بهزیستی استان کرمانشاه است.

به گفته این مسئول، موکب‌های اداره کل بهزیستی استان در دو نقطه یکی درکیلومتر ۱۵جاده ماهیدشت، مقابل سیمان سامان و دیگری در شهرستان قصرشیرین به سمت پایانه مرزی خسروی، آماده پذیرایی از زائران کربلای معلی است.

وی افزود: مواکب بهزیستی استان تا دو روز پس از اربعین نیز آماده خدمت رسانی به زوار است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار