رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران تأکید کرد

لزوم توجه به مصالح و فرآورده‌های ساختمانی استاندارد در ساخت وسازها

تهران (پانا) - رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران به الزام شهرداری تهران به فرهنگ‌سازی درباره ترویج استفاده از مصالح و فرآورده‌های ساختمانی استاندارد تاکید کرد.

کد مطلب: ۹۶۰۸۵۶
لینک کوتاه کپی شد
لزوم توجه به مصالح و فرآورده‌های ساختمانی استاندارد در ساخت وسازها

مجید فراهانی در جریان صد و هفتادمین جلسه علنی شورای شهر تهران طی تذکری عنوان کرد: رعایت استاندارد در فرآیندهای ساخت وساز بدون شک نقش مهم و موثری در افزایش تاب‌آوری ساختمان‌ها و ایمنی شهروندان خواهد داشت، بر همین اساس استفاده از مصالح و فرآورده‌های ساختمانی و کارگران ماهر نقش بی‌بدیلی در بهبود کیفیت، ایمنی و تاب‌آوری ساختمان‌ها داشته و لازم است شهرداری و دیگر دستگاه‌های اجرایی در این زمینه با انجام تکالیف قانونی خود گامی در مسیر ادای حق به شهر شهروندان بردارند.

او افزود: به عنوان نماینده مردم تهران در شورای شهر تهران با استناد به بند ۳ ماده 80 قانون شوراهای کشور به شهرداری تهران درباره توجه به مصالح و فرآورده‌های ساختمانی استاندارد در ساخت وسازها تذکر می‌دهم و خواهان اجرای کامل مصوبات شورای شهر تهران در این باره به ویژه «الزام شهرداری تهران به فرهنگ‌سازی درباره ترویج استفاده از مصالح و فرآورده‌های ساختمانی استاندارد» و «چگونگی ایمن‌سازی و استاندارد بیمارستان‌ها و مراکز تشخیصی و درمانی شهر تهران» به عنوان دو مصوبه خاص شورا در مسیر تحقق ساخت وساز استاندارد با کیفیت و ایمن هستم.

فراهانی تاکید کرد: شهرداری تهران علاوه بر توجه به مصالح و فرآورده‌های ساختمانی استاندارد در ساخت وسازها باید اهتمام ویژه‌ای در استفاده از مصالح با کیفیت و استاندارد در ساختمان‌های در دست احداث خود داشته و در این زمینه الگوی دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های عمومی باشد.

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: امیدوارم با اجرای به موقع مصوبات شورا و اهتمام شهردار تهران شاهد ارتقاء کیفیت ساخت وساز در شهر باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار