بازدید فرماندار اشکذر از مرکز نگهداری کودکان بد سرپرست و بی سرپرست سرای مهر

اشکذر(پانا) - "هادی هادی نسب" فرماندار به نقش مهم این مرکز در کاهش آسیب های اجتماعی اشاره و گفت: کودکان مراکز بد سرپرست و بی سرپرست در طول زندگی لطمه های زیادی دیده و نباید تنها بوده و احساس کنند که از جامعه جدا هستند.

کد مطلب: ۹۶۰۸۳۸
لینک کوتاه کپی شد
بازدید فرماندار اشکذر از مرکز نگهداری کودکان بد سرپرست و بی سرپرست سرای مهر

فرماندار اشکذر با همراهی معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، دادستان عمومی و انقلاب اسلامی، بخشدار مرکزی و جمعی از مسئولان شهرستان از مرکز نگهداری کودکان بد سرپرست و بی‌سرپرست سرای مهر این شهر بازدید کرد.

هادی هادی نسب از فعالیت پرسنل این مرکز و اداره بهزیستی شهرستان در فراهم کردن فضایی آرام برای زندگی کودکان بی سرپرست تقدیر و تشکر نمود.

فرماندار اشکذر به نقش مهم این مرکز در کاهش آسیب های اجتماعی اشاره و گفت: کمک به بازگشت کودکان زیر پوشش به فعالیت های عادی اجتماعی و ارتقاء سطح سلامت روانی و رفتاری کودکان بی سرپرست و بدسرپرست از جمله موارد مهمی است که باید همواره مد نظر قرار گیرد.

وی ضمن اعلام آمادگی در خصوص انجام حمایت‌های مادی، عاطفی و معنوی از این مرکز، اظهار داشت: کودکان مراکز بد سرپرست و بی سرپرست در طول زندگی لطمه های زیادی دیده و نباید تنها بوده و احساس کنند که از جامعه جدا هستند.

در ادامه جعفری نسب مسئول مرکز نگهداری کودکان بد سرپرست و بی سرپرست سرای مهر اشکذر به بیان گزارشی از فعالیت های این مرکز در طول سال پرداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار