مراسم هفته بهداشت روان در در هنرستان اندیشه بیجار برگزار شد

بیجار(پانا)مراسم نمادین هفته بهداشت روان با شعار « ارزش زندگی کردن را به دانش آموزان بیاموزیم » با حضور فرماندار، مدیر آموزش و پرورش و جمعی از مسئولین شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۹۶۰۸۱۶
لینک کوتاه کپی شد
مراسم هفته بهداشت روان در در هنرستان اندیشه بیجار برگزار شد

غلامرضا جعفری مدیر آموزش و پرورش بیجار، با اشاره به اهمیت سلامت روان اظهار داشت: نقش مشاوران مدارس در حفظ و تقویت سلامت روح و روان دانش آموزان امری حیاتی است.

وی گفت: بهداشت روان مختص هفته بهداشت روان نیست و باید بهداشت روان به موضوع بحث روز دانش آموزان و معلمان تبدیل شود و در طول سال تحصیلی دانش آموزان را از اهمیت این موضوع آگاه کرد و اطلاعات کافی و لازم را در اختیار آن ها قرار داد.

جعفری گفت: توصیه من به شما این است که تحرک و ورزش مداوم را فراموش نکنید و آخرین نکته نیز اینکه تغذیه سالم در سلامت جسم و روح ما بسیار موثراست پس تاجایی که می توانیم باید از غذاهای سالم و تازه استفاده کنیم .

در ادامه کارشناس مشاوره مدریت آموزش و پرورش بیجار بر اهمیت بهداشت روان در تمامی مراحل زندگی و کمک گرفتن دانش آموزان از خدمات مشاوره ای تاکید کرد.

در این مراسم مسئولین و دانش آموزان از نمایشگاه گل و گیاهان دارویی، دم نوشها و عرقیات گیاهی که به همین مناسبت در آن آموزشگاه برگزار شده بود دیدن کردند.

بخش پایانی این مراسم نیز به برگزاری مسابقه نقاشی همگانی و مسایقه پرتاب دارت اختصاص یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار