رئیس اداره امور اداری و تشکیلات اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران:

احرازصلاحیت‌های اختصاصی و عمومی افراددرزمینه تدریس شرط ضروری جذب نیروهای جدید است

تهران (پانا) - رئیس اداره امور اداری و تشکیلات اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران گفت: افراد جذب شده در اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران حداقل تا پنج سال حق درخواست انتقال به شهرستان و استان دیگری را نخواهند داشت .

کد مطلب: ۹۶۰۷۸۵
لینک کوتاه کپی شد
احرازصلاحیت‌های اختصاصی و عمومی افراددرزمینه تدریس شرط  ضروری جذب نیروهای جدید است

مهدی حاج شمسایی رییس اداره امور اداری و تشکیلات اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در سخنانی با اشاره به ساماندهی نیروی انسانی در این استان اظهار داشت: بر اساس بخشنامه 5/710سال نود وهشت وزارت آموزش و پرورش افراد واجد شرایط جذب در این استان بر اساس جنسیت،مدرک تحصیلی، رشته تحصیلی و نیاز مناطق سازماندهی خواهند گردید.

او در ادامه احراز صلاحیت‌های اختصاصی و عمومی این افراد را در زمینه تدریس شرط ضروری جذب این افراد دانست و تاکید کرد: این افراد پس از نیازسنجی لازم و اطلاع به آنها ،جهت بررسی صلاحیت‌های لازم و گذراندن مراحل دریافت ابلاغ به ادارات آموزش و پرورش مناطق مذکور معرفی می گردند.

شمسایی تصریح کرد: این بخشنامه کلیه آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی ،مربیان پیش‌دبستانی و حق‌التدریسی‌ها از سایر استان‌های کشور که متقاضی اشتغال در مناطق بیست و یک گانه اداره ‌کل آموزش ‌و پرورش شهرستان‌های استان تهران می باشند را در بر می گیرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار