یوسف بهارلو:درقبال نظام آموزش و پرورش کشور مسئول هستیم و باید بتوانیم از عملکرد خود دفاع کنیم

تهران (پانا) - معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران گفت: احراز صلاحیت حرفه ای در جذب نیرو در شهرستان های استان تهران مورد تاکید است .

کد مطلب: ۹۶۰۷۸۴
لینک کوتاه کپی شد
یوسف بهارلو:درقبال نظام آموزش و پرورش کشور مسئول هستیم و باید بتوانیم از عملکرد خود دفاع کنیم

یوسف بهارلو معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره ‌کل آموزش ‌و پرورش شهرستان‌های استان تهران در این رابطه با اشاره به اهمیت نهادتعلیم و تربیت و ضرورت حضور نیروهای متعهد ومتخصص در این دستگاه اظهارداشت: افراد قبل ازبکارگیری در سیستم آموزشی استان، استانداردهای لازم جهت تدریس آنها مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

او در ادامه با تاکید بر اینکه به هیچ وجه تا صلاحیت علمی، تخصصی و فنی افراد سنجیده نشود از به کارگیری آنها در کلاس‌های درس معذور خواهیم بود، تصریح کرد:به مدیران مناطق بیست و یک گانه شهرستانهای استان تهران شدیداً توصیه گردیده که درجذب نیروها کوچکترین مماشاتی در زمینه بررسی صلاحیت‌های حرفه ای آنها صورت نپذیرد، چرا که در قبال نظام آموزش و پرورش کشور مسئول هستیم و باید بتوانیم از عملکرد خود دفاع کنیم.

این مقام مسئول تاکید کرد: اینکه صرفاً پرونده افرادی از استان‌های دیگر به شهرستانهای استان تهران فرستاده شده هیچگونه حقی را برای آنها ایجاد نخواهد کرد مگر اینکه استانداردهای لازم جهت تدریس را دارا بوده و به تایید مراجع ذیصلاح رسیده باشند.

بهارلو با تاکید بر اینکه بکارگیری نیرو بر اساس نیاز استان صورت خواهد پذیرفت، خاطرنشان کرد :در صورت عدم احراز صلاحیت حرفه ای ،علمی ،تخصصی و فنی افراد از به کارگیری این نیروها در دستگاه تعلیم و تربیت کشور معذور خواهیم بود چرا که با تربیت نسلی از فرزندان این سرزمین سر و کار داریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار