بازدیدازمدارس سیل زده حمیدیه باحضورمسئولین استانی وکشوری

حمیدیه (پانا) سرپرست فرمانداری حمیدیه به همراه رضوی مشاور معاون اول رئیس جمهوری ،عبیات معاون عمرانی استاندار، معاون عمرانی نوسازی مدارس استان ومدیرآموزش وپرورش شهرستان ازمدارس سیل زده بازدیدکردند.

کد مطلب: ۹۶۰۷۸۰
لینک کوتاه کپی شد
بازدیدازمدارس سیل زده حمیدیه باحضورمسئولین استانی وکشوری

دراین بازدید،کریم سعیداوی رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان حمیدیه بیان کرد: با همت و کار جهادی مدارس سیل زده بخش مرکزی مسیر خسرج برای سال تحصیلی ۹۹_۹۸ همانند سایر دانش آموزان این شهرستان جشن بازگشایی مدارس را در مدارس خود باشور و حماسه حسینی تقارن داشت، برپا کردند.

سعیداوی در ادامه گزارش از فعالیت های این اداره در جریان سیل و پس از آن، ۴ موضوع مهم در دستور کار قرار گرفت؛ اول استقرار آموزش در مناطق سیل زده و جلوگیری از وقفه تحصیلی و برگزاری کلاسهای جبرانی، دوم مسائل روحی و روانی دانش آموزان و به کارگیری مشاوران مجرب، سوم رسیدگی به مشکلات دانش آموزان و فرهنگیان آسیب دیده از سیل و نهایتاً رسیدگی به مدارس تخریبی و آسیب دیده از سیل و تعیین تکلیف آنها.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان حمیدیه با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید به مشکلات رفت و آمد دانش آموزان و‌ معلمان به دلیل آسیب‌هایی که به راه های ارتباطی در مسیر خسرج وارد شده خواستار توجه ویژه و اعتبارات لازم جهت ایجاد سرویس های ایاب و ذهاب برای دانش آموزان به ویژه دختران و معلمان این مدارس شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار