مدیرآموزش و پرورش منطقه18: در تربیت دانش آموزان، نگاه جامعی به ساحت ‎ های شش‎گانه تربیتی داشته باشید

تهران (پانا) - در راستای تبیین برنامه سالانه منطقه۱۸، جلسه هم اندیشی مشترک معاونت پرورشی و تربیت بدنی و معاونت آموزش متوسطه با مدیران متوسطه دوم نظری، با حضور فروتن مدیرآموزش و پرورش منطقه، سجادی معاون آموزش متوسطه، رضایی معاون پرورشی و تربیت بدنی و بیات کارشناس مسئول فعالیت های اردویی و فوق برنامه در دبیرستان دخترانه فدک برگزار گردید.

کد مطلب: ۹۶۰۷۰۷
لینک کوتاه کپی شد
مدیرآموزش و پرورش منطقه18: در تربیت دانش آموزان، نگاه جامعی به ساحت ‎ های شش‎گانه تربیتی داشته باشید

به گزارش کارشناسی اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه ۱۸، در ابتدای این نشست فروتن مدیر آموزش و پرورش منطقه18، ضمن اشاره به همکاری مدیران مدارس مبنی برحضور حداکثری همکاران متقاضی در راهپیمایی اربعین حسینی گفت: اقدامات لازم را جهت تأمین نیروهای جایگزین همکارانی که به راهپیمایی اربعین می‌روند تبیین نمایید تا حقی از دانش آموزان تضییع نشود.

وی ضمن تأکید بر توجه مدیران مدارس بر تمامی ساحت های شش گانه تعلیم و تربیت و خودداری از عملکرد تک بعدی و توجه به تعریف جامعه تعلیم و تربیت خاطرنشان کرد: نقشه راه آموزش و پرورش سند تحول بنیادین است، در تربیت دانش آموزان، به ساحت ‎ های شش‎گانه تربیتی نگاهی جامع داشته باشید.

در ادامه رضایی، معاون پرورشی و تربیت بدنی، بر اهمیت پیشگیری از آسیب های اجتماعی اشاره نمود و گفت: اطلاع رسانی و آگاهی نسبت به آسیب های اجتماعی با توجه به سن، جنسیت ودیگر موارد دانش آموزان و اولیای آنان، می توان موجب رشد و تعالی دانش آموزان شود.

در انتها سجادی، معاون آموزش متوسطه نیز بر عدم به کارگیری نیروهای غیر همجنس در مدارس دولتی و غیر دولتی همچنین گرفتن مجوز جهت برگزاری کلاس های فوق برنامه و مکمل و اردو های مطالعاتی اشاره کردو مطالبی را ارائه نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار