جهانشاهی: دانش آموزان  به عنوان امانت های مردم در آموزش و پرورش است

تهران (پانا) - جلسه کارشناس مسئولان آموزش متوسطه نظری در دبیرستان فردوسی منطقه 9 با محوریت موضوع تغییرات نظام جامع معافیت تحصیلی برگزار شد.

کد مطلب: ۹۶۰۷۰۶
لینک کوتاه کپی شد
جهانشاهی: دانش آموزان  به عنوان امانت های مردم در آموزش و پرورش است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران ، جلسه کارشناس مسئولان متوسطه نظری با حضور محسنی نسب رئیس آموزش و پرورش منطقه 9، جهانشاهی رئیس اداره آموزش متوسطه نظری و حقیقت راد کارشناس مسئول آموزش متوسطه نظری شهر تهران و همکاران مناطق در محل دبیرستان فردوسی منطقه 9 برگزار شد.

در ابتدای جلسه، پس از تلاوت آیاتی چند از قرآن کریم، محسنی نسب مدیرآموزش و پرورش منطقه 9 ضمن خوش آمد گویی به همکاران، کمبود نیروی انسانی را مهم ترین دغدغه آموزش و پرورش در سال های پیش رو دانست. وی سپس بر اهمیت خدمت به جامعه فرهنگی و هم چنین دانش آموزان اشاره کرد. در ادامه مدیر دبیرستان فردوسی به ارائه گزارشی از عملکرد دبیرستان پرداخت.

سپس جهانشاهی رئیس اداره آموزش متوسطه نظری اداره کل, ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت های صورت پذیرفته در طول تابستان و تبریک آغاز سال تحصیلی جدید، به اهمیت امانتداری در تعلیم و تربیت اشاره نمود و افزود: به دانش آموزان باید به عنوان امانت های مردم در آموزش و پرورش نگریسته شود. او در ادامه، صداقت را از مولفه های مهم در ارتباط با همکاران و دانش آموزان دانست که رعایت آن کمک شایانی در رفع مشکلات پیش رو خواهد داشت.

جهانشاهی در ادامه, اهمیت توجه به شاداب سازی مدارس و ترغیب مدارس به این امر را متذکر شد وافزود: توجه به ساحت های تعلیم و تربیت و تقویت متناسب همه ساحت ها از اهمیت بسیاری برخورداراست.

رئیس اداره دوره دوم متوسطه نظری هم چنین توجه همکاران به الویت بندی کارهای محوله و نظارت کافی به مدارس تابعه را گوشزد کرد.

در ادامه سروان آفریدون به عنوان مقام مسئول در سازمان وظیفه عمومی به بیان توضیحات در موضوع "تغییرات نظام جامع معافیت تحصیلی" پرداخت و به سوال همکاران مناطق در این موضوع پاسخ داد.

حقیقت راد کارشناس مسئول آموزش متوسطه نظری اداره کل نیز ضمن تشکر از مناطق موفق، با اشاره به برنامه های پیش رو در سال تحصیلی جدید به شرح و توضیح این برنامه ها پرداخت. تقدیر از همکاران و بازدید از قسمت های مختلف دبیرستان فردوسی از دیگر برنامه های این جلسه بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار