آموزش و پرورش اردبیل در وصول درآمدهای اختصاصی رضایت بخش عمل کرده است

اردبیل (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل گفت: آموزش و پرورش استان اردبیل در وصول درآمدهای اختصاصی رضایت بخش عمل کرده است.

کد مطلب: ۹۶۰۶۱۸
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش اردبیل در وصول درآمدهای اختصاصی رضایت بخش عمل کرده است

احمد ناصری در جلسه کارگروه شناسایی و ووصول درآمدهای اختصاصی استان، با تاکید بر مراقبت و دقت در تحقق مصوبات وصول درآمدهای اختصاصی اظهارکرد: آموزش و پرورش استان با همت جمعی بطرف مدیریتی حرکت می کند که با بهره گیری از امکانات موجود بتواند به رشد درآمدهای اختصاصی منجر شود.

اودر ادامه با بیان اینکه همچنان شناسایی و جمع آوری تجهیزات اسقاطی در مناطق و نواحی مورد توجه است، خاطر نشان ساخت: تجهیزات موجود در مدارس بازبینی شود تا مواردی که مشکل خاصی ندارند به چرخه استفاده برگردد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با تاکید بر شناسایی فضاهای قابل استفاده در مدارس گفت: در راستای بهره وری فضاهایی که در مدارس بلااستفاده هستند شناسایی شوند تا بهره برداری لازم ازآن ها بعمل آید.

در ادامه حسین برزگر، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی استان نیز با اشاره به روند تحقق درآمدهای اختصاصی نسبت به مصوبات سال های 97 تا 98 اظهار داشت: در 6 ماهه اول سال 98 نیز 44 درصد درآمد اختصاصی مصوب تحقق پیدا کرده که نسبت به زمان مشابه در سال قبل 38 درصد رشد را نشان می دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار