نشست مدیران سازمان دانش آموزی مناطق ۱۹گانه شهر تهران برگزار شد

تهران (پانا) -  عباس باستانی، رییس سازمان دانش آموزی شهر تهران در نشست مدیران سازمان دانش آموزی مناطق ۱۹گانه شهر تهران و اداره استثنایی که حضور هادی دلبری، معاون هماهنگی، اقتصادی و نظارت بر امور استان های سازمان دانش آموزی برگزار شد، بر فعالیت جدی و دقیق نظارتی مدیران سازمان دانش آموزی در مناطق تاکید کرد.

کد مطلب: ۹۶۰۶۰۹
لینک کوتاه کپی شد
نشست مدیران سازمان دانش آموزی مناطق ۱۹گانه شهر تهران برگزار شد

در این نشست عباس باستانی، رییس سازمان دانش آموزی شهر تهران ضمن خیر مقدم جهت حضور مهمانان گفت: تهران حدود یک میلیون و سیصد هزار دانش آموز دارد و حدود ۴هزار و صد مدرسه در شهر تهران فعال است و از این میان ما حدود ۱۳۸ هزار دانش آموز پیشتاز در دو هزار و پانصد مدرسه داریم و این آمار قرار است به ۱۵۱ هزار دانش آموز برسد.
وی افزود: ماموریتهای امسال نسبت به سال های گذشته افزایش پیدا کرد. عمده ترین فعالیت امسال علاوه بر مباحث تشکیلاتی، نظارت و بازرسی دقیق بر روی پایگاه های تغذیه سالم و سرویس مدارس و لباس فرم دانش آموزان بود که سال گذشته ۲۲۰۰مجوز برای بوفه در شهر تهران صادر کردیم.
باستانی گفت: در حوزه لباس فرم علی رغم تاخیری که در اجرایی شدن وجود داشت همکاران ما در مناطق زحمات زیادی کشیدند و حدود ۳۴۶تولیدی ثبت شد.
رییس سازمان دانش آموزی شهر تهران افزود: در حوزه سرویس مدارس کار جدی تر است. یک طرحی موفق است که حمایت نهادهای دیگری هم باشد. در حوزه سرویس مدارس کار با هماهنگی انجمن اولیا و مربیان و امورمالی اداره کل شهر تهران پیش برده شد.
وی افزود: امسال حدود ۳۳۰شرکت پیمانکاری معرفی شدند که بازرسی میدانی ۱۹۰ شرکت شرایط پیمانکاری مدارس را داشتند و مدارس موظف اند با همین ها قرارداد ببندند. همچنین نظارت و بازرسی در قالب اپلیکیشن انجام شده و گزارش ها به مراجع ارجاع شده و ارایه گزارش بوفه و لباس فرم در برخی از مناطق آغاز شده است.

در انتهای مراسم با توجه به پیشرفت هشت رتبه ای شهر تهران در اردوی ملی از دست اندرکاران اردوی ملی سازمان دانش‌آموزی شهر تهران با حضور سید هادی دلبری، معاون هماهنگی، اقتصادی و نظارت بر امور استان های سازمان دانش آموزی تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار