مدیر باشگاه دانش‌آموزی فناوری نانو خبر داد: فعالیت 500هزار دانش‌آموزدرحوزه فناوری نانو در کشور

اسلامشهر(پانا) - دوازدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی فناوری نانو با حضور غرفه باشگاه دانش‌آموزی نانو درمحل نمایشگاه های بین‌المللی تهران در حال برگزاری است.

کد مطلب: ۹۶۰۵۷۴
لینک کوتاه کپی شد
مدیر باشگاه دانش‌آموزی فناوری نانو  خبر داد: فعالیت 500هزار دانش‌آموزدرحوزه فناوری نانو در کشور

محمدرضا زارعی، مدیر باشگاه دانش‌آموزی فناوری نانو، در گفت‌وگو با پانا در این باره اظهار کرد: باشگاه دانش‌آموزی فناوری نانو از سال 88 شروع به کار کرد و مدت ده سال با برگزاری مسابقات پژوهشی، علمی و هیجانی، جشنواره‌ها و المپیادهای علمی در حال فعالیت هستیم.

او در ادامه افزود: ما در ابعاد کلان آموزشی فناوری نانو پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داریم و به دانش‌آموزان این امکان را می‌دهیم که تفاوت بین فناوری نانو و علوم محض را درک کنند و در کلیه مقاطع تحصیلی محتوای آموزشی را ارائه می‌دهیم.

مدیر باشگاه دانش‌آموزی فناوری نانو بیان کرد: در سال اول فعالیت 1500 نیروی دانش‌آموزی داشتیم ولی اکنون از حمایت و حضور 500هزار دانش‌آموز درکل کشور برخوردار هستیم و نکته قابل توجه در این است که در سال‌های نخست هنگام برگزاری آزمون‌ها و المپیادها دانش‌آموزان حداقل دو، سه سوال را جواب می‌دادند اما با توجه به پیشرفت کیفی آموزش دانش‌آموزان ما اکنون هشتاد درصد سوالات را پاسخ می‌دهند.
زارعی گفت: در زمینه استعدادسنجی دانش‌آموزان در کل کشور اول به سراغ شخصیت‌شناسی دانش‌آموز می‌رویم و سپس در رشته‌های ریاضی و تجربی حوزه مورد علاقه آنها را شناسایی و بر آموزش تمرکز می‌کنیم.

او افزود: در زمینه مقالات پژوهشی نیزاز کیفیت بالایی برخوردار هستیم، لیکن در اجرای طرح‌های پژوهشی عملی از مشکلاتی برخورداریم و نیازمند حمایت نهادهای کشور هستیم.

/خبرنگار:ساسان حق‌شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار