با حضور نماینده ولی فقیه در استان صورت پذیرفت

امام جمعه زاهدان: دانشگاه‌ها در کنار رشد علمی بصیرت افزایی را در دستور کار قرار دهند

زاهدان (پانا) - امام جمعه زاهدان در نشست اندیشه ورزی اساتید مراکز دانشگاهی و فرهنگیان شهرستان های ایرانشهر و بمپور گفت: دانشگاه‌ها باید در کنار رشد علمی بصیرت افزایی را در دستور کار قرار دهند

کد مطلب: ۹۶۰۵۳۱
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه زاهدان: دانشگاه‌ها در کنار رشد علمی بصیرت افزایی را در دستور کار قرار دهند

آیت الله مصطفی محامی در نشست اندیشه ورزی اساتید مراکز دانشگاهی و فرهنگیان شهرستان های ایرانشهر و بمپور اظهار کرد: فضای کشور معطر به جریانیست که یادآور مجاهدت‌های اباعبدالله الحسین علیه السلام برای هدایت بندگان خدا از جهالت، حیرت و سرگردانی است.

او ادامه داد: پیشرفت های عظیمی در حوزه ی فرهنگ در شهرستان ایرانشهر به وقوع پیوسته است، اما به جهت شدت محرومیت‌های منطقه هنوز با نقطه مطلوب فاصله زیادی داریم لذا بایستی تلاش مضاعفی برای رشد منطقه صورت پذیرد.

امام جمعه زاهدان ابراز داشت: منطقه به جهت وجود علمایی ارزشمند، مسئولینی خدوم و مردمی همیشه در صحنه فرصت های خوبی برای رشد دارد اما به جهت کم کاری ها و سوء مدیریت ها وضعیت در خور شان مردم منطقه نیست.

او افزود: فضای علمی باید رشد کند و رشته های دانشگاهی متناسب با نیاز های شهرستان و استان باشد.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: یکی از فرصت‌های مهم پیش روی استان نگاه بلند رهبری نسبت به سیستان و بلوچستان است.

او با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص دانشگاه ها بیان کرد: امروز دانشگاه ها مورد تهاجم دشمن قرار گرفته اند و جامعه نیز با آرایش جنگی دشمن در عرصه های مختلف خصوصاً در عرصه اقتصادی و فرهنگی مواجه است.

آیت الله محامی خاطر نشان کرد: امیدواریم تا از ظرفیت آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها به عنوان ارکان رشد جامعه برای توسعه مفاهیم دینی و ارزشهای انقلابی استفاده بیش از پیش را ببریم و شاهد این باشیم که دانشگاه‌ها در کنار رشد علمی و دانش افزایی بصیرت افزایی و بینش آفرینی را نیز در دستور کار داشته باشند.

شایان ذکر است: در این نشست مدیر آموزش وپرورش ایرانشهر به بیان دیدگاه ها، ارائه گزارش از عملکرد مدیریت ومطالبات آموزش وپرورش پرداخت .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار