در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه اهل سنت زاهدان؛

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان: اجرای سند تحول بنیادین در استان با رویکرد مشارکت پذیری و عدالت محوری است

زاهدان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه اهل سنت زاهدان از اجرای ساحتهای شش گانه سند تحول بنیادین با رویکرد مشارکت پذیری و عدالت محوری در برنامه های آموزش و پرورش با توجه ویژه آحاد جامعه به مدرسه خبر داد.

کد مطلب: ۹۶۰۴۱۸
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان: اجرای سند تحول بنیادین در استان با رویکرد مشارکت پذیری و عدالت محوری است

حمیدرضا رخشانی از تلاش ها و همراهی های مجموعه های مختلف از جمله امام جمعه اهل سنت زاهدان با برنامه‌ها و فعالیت‌های آموزش و پرورش قدردانی کرد.
او حضور دانش آموزان در مدارس را موجب ایجاد نشاط و سرزندگی در فضای عمومی جامعه دانست.
مدیرکل آموزش وپرورش استان عنوان داشت: در سال تحصیلی جدید ۷۷۶ هزار دانش آموز استان در ۶ هزار و۴۰۰ مدرسه در قالب بیش از ۳۷ هزار کلاس درس مشغول تحصیل هستند.
او بر دعوت از خیرین بومی و کشوری برای کمک به ساخت و ساز فضاهای آموزشی مورد نیاز آموزش و پرورش استان تاکید کرد.
رخشانی بیان کرد: در مصاف با آمار کشوری این استان مقام پنجم جذب مشارکت های خیرین را به خود اختصاص داده که همچنان نیازمند کمک ها و همراهی های خیرین نیک اندیش هستیم.
او افزود: این استان قریب به ۱۵ هزار نفر کمبود نیروی انسانی دارد که کار در سیستان و بلوچستان را با وسعت و پراکندگی آن دو چندان سخت و دشوار کرده است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان تصریح کرد: انتظار داریم آحاد جامعه با همراهی با آموزش و پرورش در راستای کاهش مشکلات و چالش‌های موجود تلاش کنند زیرا سرمایه آموزش و پرورش دانش آموزان، خانواده ها و همه افراد جامعه هستند.
او ادامه داد: در بحث کیفیت آموزشی با برنامه ریزی و تدبیر عوامل مدرسه، خانواده و دانش آموزان و تعامل و همفکری این سه رکن می توان شاهد اتفاقات خوبی باشیم.
رخشانی خاطرنشان کرد: خانواده ها می توانند مطالبه گران خوبی باشند و تمام ایام در ارتباط و همراهی با عوامل مدرسه، فضای آموزشی خوبی را برای فرزندان خود ترسیم کنند.
او افزود: دیدگاه مسئولین نظام به آموزش و پرورش دیدگاه مثبت و راهبردی است و دستگاه تعلیم و تربیت از جایگاه ویژه ای در نزد همه افراد جامعه برخوردار است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان ابراز داشت: دستگاه تعلیم و تربیت این استان با آغوش گرم از هرگونه پیشنهاد و راهکار برای حل مشکلات و معضلات و برداشتن موانع در رسیدن به نقطه مطلوب برای فرزندان این مرز و بوم استقبال می‌کند.
او افزود: قانون‌مداری و پایبندی به قانون راه رسیدن به هدف نهایی و غایی است و مسیر را هموارتر می‌کند و همه باید به قانون تمکین کنند.
رخشانی در پایان گفت: تا مادامی که همفکری و همراهی بین مردم و مسئولین باشد نتیجه کار آن چه می‌شود که انتظار داریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار